کد خبر: 1045461
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
گلاهبرداری از کنکوریهای اصفهانی؛
‌اخیراً در شهر اصفهان آموزشگاهی برای کسب شهرت و جذب داوطلبان کنکور با دسترسی به اطلاعات قبول شدگان کنکور در دانشگاها سعی در تطمیع این افراد و ایجاد کارنامه ای موفق برای خود داشت ومبادرت به اخذ وجه های قابل توجه از اولیا دانش آموزان داشته است.

به گزارش ناهیده ایزدی خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،مدیر این آموزشگاه بانام "جهانگیر حجتی "با راه اندازی آموزشگاه علمی وآموزشی (کنکور)بااخذ مبالغ کلان اقدام به گلاهبرداری از 200 دانش آموزکنکوری نموده است. وامروز 6 اردیبهشت1400 مالباختگان با تجمع در مقابل ساختمان دادگستری اصفهان درخیابان نیکبخت خواستار رسیدگی قوه قضائیه به پرونده این مدیر گلاهبردار شدند؛

پرونده چهانگیر حجتی در حال حاضر در شعبه دوم اجرای احکام دادگستری اصفهان در دست رسیدگی است.

چندی است که برخی آموزشگاههای کنکور و به ویژه درشهر اصفهان برای کسب شهرت به کارهایی متوصل شده اند که با سوء استفاده از اعتماد مردم به نوعی کلاهبرداری تبدیل شده است.

 به نظرمیرسد در نبود نظارت کافی بر عملکرد آموزشگاه های کنکور، این مراکز با ترفندهای غیراخلاقی نسبت به فریب مردم و به نوعی کلاهبرداری اقدام می کنند.

برخی از این داوطلبان کنکور اظهار می کنند: آموزشگاههای کنکور حتی مشخصات داوطلبانی را که در کنکور پذیرفته نشده اند نیز از طریق سازمان سنجش دریافت کرده برای آنها بسته های تبلیغاتی نیز ارسال می کنند، پس می توانند مشخصات قبول شدگان را نیز از همین طریق بدست آورند.

در این میان آموزشگاههایی نیز وجود دارند که با جذب اساتید مجرب و ارائه روشهای اصولی و علمی آموزشی ،کارنامه موفقی از خود ارائه داده اند و خروجی مثبتی داشته اند، اما در این بازار پر آشوب تبلیغات و آگهی های آموزشگاههای کنکور و تقویتی ها و تلاش آنها برای جذب داوطلبان کنکور، تکلیف این آموزشگاهها که از اعتماد و گاه بی اطلاعی مردم سوء استفاده کرده و حتی اعتبار و سابقه آموزشگاههای موفق و مطرح شهر را نیز زیر سئوال می برند چیست؟

شایان ذکر است تجمع کنندگان در مقابل ساختمان دادگستری اصفهان باشعار قوه قضائیه عدالت ؛عدالت را سر دادند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار