کد خبر: 1045289
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
مديردفترسامانه خدمات غير حضوري شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:
روح اله سعيدي گفت: هم اکنون مشترکین از طریق 6 درگاه مختلف خدمات شرکت را دریافت می کنند که به منظور اطمینان از کارکرد صحیح آن ها، توسط کارکنان سامانه 1522 کنترل می شوند.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، مديردفترسامانه خدمات غير حضوري شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار داشت:هدف از اجراي اين طرح را  ارائه خدمات شبانه روزی و  بدون وقفه دانست و بیان کرد: با بررسی و کنترل روزانه  كليدهاي درگاه های ارتباطی، هرگونه مشکلی در زمینه در خواست مشترکین برای دریافت  خدمات 23 گانه شرکت و پرداخت قبوض باشد رفع می شود.

وی به معرفی6 درگاه ارتباطی مشترکین آبفای اصفهان پرداخت و  تصریح کرد: مشترکین می توانند از طریق تماس با شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۲۲، ارسال پیامک به سر شماره ۳۰۰۰۰۱۵۲۲، ورود به پرتال شرکت به نشانی www.abfaesfahan.ir، نصب  نسخه اندرویدی کارافزار (اپلیکیشن) خدمات همراه آبفای استان اصفهان و استفاده از کد دستوری ۱۵۱۵۲۲#*۶۶۵۵* با تلفن همراه ، از خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بهره مند شوند.

سعیدی به خدمات ۲۳گانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان که از طریق سامانه ۱۵۲۲ ارائه می شوند، اشاره کرد و گفت: واگذاری انشعاب آب، واگذاری انشعاب فاضلاب، تغییر کاربری انشعاب آب، پاسخ به استعلام مالکیت انشعاب آب، تغییر مشخصات مشترکین آب و فاضلاب، تغییر تعداد واحد مسکونی مشترکین آب و فاضلاب، تغییر ظرفیت قراردادی انشعاب آب، تغییر قطر انشعاب آب، تفکیک کنتور آب، تغییر مکان کنتور آب، آزمایش کنتور آب، تعویض کنتور آب، نصب سیفون اضافی فاضلاب، قطع موقت و وصل انشعاب آب، جمع آوری یا ادغام انشعاب آب، تسویه حساب بدهی مشترکین آب و فاضلاب، درخواست بررسی صورت حساب مشترکین آب و فاضلاب، اعلام کارکرد کنتور آب، مشاهده سوابق صورت حساب ها و پرداختی های مشترکین آب و فاضلاب، فروش آب تانکری، پاسخگویی به شکایات مرتبط با آب و فاضلاب، رسیدگی به پیشنهادات حوزه آب و فاضلاب و  درخواست لوازم کاهنده مصرف آب از جمله این خدمات است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر