کد خبر: 1045128
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به اصابت «موشکی سرگردان» در اطراف سایت هسته‌ای صهیونیست‌ها
واکنش اسرائیل به فرود «موشک سرگردان» سوریه در نزدیکی سایت هسته‌ای رژیم‌صهیونیستی موجی از واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت. به‌ویژه تیتر بی‌بی‌سی فارسی که نوشته بود: «واکنش اسرائیل به فرود موشک سرگردان سوریه در نزدیکی رآکتور هسته‌ای» موجب شد کاربران دست به طنز شوند.
جوان آنلاین: واکنش اسرائیل به فرود «موشک سرگردان» سوریه در نزدیکی سایت هسته‌ای رژیم‌صهیونیستی موجی از واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت. به‌ویژه تیتر بی‌بی‌سی فارسی که نوشته بود: «واکنش اسرائیل به فرود موشک سرگردان سوریه در نزدیکی رآکتور هسته‌ای» موجب شد کاربران دست به طنز شوند. آن‌ها عبارت «واکنش سرگردان» را با «ضربه مغزی ملایم» که ترامپ درخصوص تبعات اصابت موشک‌های ایرانی به پایگاه نظامی عین‌الاسد گفت، مقایسه کردند. همچنین بخشی از کاربران در تحلیلی بیان داشتند که عبور موشک از گنبد آهنین بدین معناست که در نزدیکی سایت هسته‌ای که هیچ، می‌توان سایت هسته‌ای را نیز هدف قرار داد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را می‌خوانید.
 
 
محمد حسین آزادی:

روایت بی‌بی‌سی از حادثه دیمونا: یک موشک سرگردان ۲۷۰ کیلومتر پرواز کرده، به دیمونا که رسیده زیر پاش رو نگاه کرده، گفته عجب جای باحالی، خودش رو انداخته پایین، خورده کنار تأسیسات هسته‌ای صهیونیستا.

محمد پاداش:

این شبا که اسرائیلیا نمیتونن راحت بخوابن، فقط این جمله سید‌حسن نصرالله تو ذهنم رژه میره: «ما دولت که هیچ، قریه که هیچ، مزرعه که هیچ، حتی طویله‌ای به اسم اسرائیل را هم به رسمیت نمی‌شناسیم.»

سید‌جمال:

گنبد آهنین موشک‌های سرگردان رو راه میده، یه پرس چلوکبابم میده، شب‌هام جا خواب هم میده! البته فقط تو ایام ماه مبارک

مهدی محمدی:

آنچه در حال رخ دادن است، این است: تجدید توازن، ایجاد بازدارندگی، ترسیم دوباره خطوط قرمز، بازنویسی معادله استراتژیک و خلق گزینه‌های جدید. دوران جدیدی آغاز شده است. امریکا، اسرائیل و سعودی باید به سرعت «محاسبه مجدد» را آغاز کنند. شاید هم دیر شده باشد.

عبدالله گنجی:
 
‏کارشناسان سیاسی و امنیتی منطقه خاورمیانه چنین تحلیل می‌کنند که بعد از خرابکاری اخیر نطنز راهبرد ایران از صبر استراتژیک به پاسخ سریع تغییر یافته است.

محراد کریم‌زاده:

حمله موشک به یک نقطه در نزدیکی سایت هسته‌ای، یک پیام روشن دارد؛ موشکی که در دیمونا فرود آمده، می‌توانست در قلب تأسیسات هسته‌ای و در خواب عمیق گنبد آهنین، فرود بیاید! یعنی می‌توانیم، اما فعلاً نمی‌خواهیم...

کیوان ساعدی:

انفجار دیروز کارخانه تولید سلاح اسرائیل رو گفتند «تست» بود! انفجار امروز تأسیسات اتمی دیمونای رژیم‌صهیونیستی رو چی میخوان بگن؟!

وحید یامین‌پور:

موشک سرگردان، یه چیزی تو مایه‌های ضربه مغزی ملایمه!

سید‌پویان حسین‌پور:

خطاب به غاصبان؛ قبلاً گفتیم باز هم تأکید می‌کنیم: تا دیر نشده شنا یاد بگیرید!

شعیب بهمن:

اگر یک موشک سرگردان قادر به هدف‌گیری دقیق دیمونا باشد، استفاده از موشک‌های نقطه‌زن چه بلایی سر صهیونیست‌ها خواهد آورد؟

عبدالمجید خرقانی:

سربازان اسرائیلی تنها نسلی هستن که جنگ نرفتن، ولی موجی شدن...

امیر صالحی:

با شلیک موشک سورى به نزدیکى مرکز اتمى دیمونا، ناکارآمدى سیستم ضد‌موشکى گنبد‌آهنین و اظهارات متفاوت مقامات اسرائیلى، اتفاق جدیدى در منطقه افتاده است. لیبرمن گفته است، موشک مى‌توانست نتیجه دیگرى داشته باشد. بدیهى است، موشکى دیگر مى‌تواند نتیجه‌اى دیگر داشته باشد!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار