کد خبر: 1045034
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان:
احمد رضایی گفت: از تمدید مهلت ارسال آثار به سومین مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان "بادکنک طلایی" تا نیمه اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی اظهار داشت: این دوره از مسابقات نمایشنامه نویسی"بادکنک طلایی" بنا به درخواست شرکت کنندگان  کارگاه های آموزشی، تا 15 اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی افزود: این مسابقه در بخش های آزاد، شهروندی و در رده بندی خردسال 3الی 6 سال، کودک 7 الی9 سال و نوجوان 13 الی 15 سال برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: اداره توسعه فرهنگ شهروندی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان جهت آمادگی شرکت کنندگان در سومین مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان، کارگاه های آموزشی با حضور شهرام کرمی، منوچهر اکبرلو، سعید محسنی، شیوا مسعودی و شراره طیار را برگزار کرد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی تصریح کرد: دبیرخانه مسابقه در همین راستا به دلیل استقبال گسترده از کارگاه های آموزشی برگزار شده و بنا به درخواست هنرمندان و نویسندگان مبنی بر تمدید مسابقه جهت استفاده از متون با اصول نمایشنامه نویسی، نسبت به تمدید "بادکنک طلایی" اقدام کرد.

رضایی گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، فیلم های آموزشی کارگاه های برگزار شده را به منظور استفاده نویسندگان این حوزه در آپارات بارگذاری کرده است تا علاقه مندان بتوانند با مراجعه به این وبگاه به نشانی  https://www.aparat.com/s.farhangi از فیلم های آموزشی بهره مند شوند.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر