کد خبر: 1044375
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۰
تحقیقات پلیس پایتخت درباره مرگ مشکوک پسری که پس از مشاجره با مادرش به کام مرگ رفته جریان دارد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ساعت ۵ عصر پنج‌شنبه ۲۶ فروردین قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۳۵ آزادی از مرگ مشکوک پسر جوانی با خبر و به همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در محل حادثه که طبقه‌سوم ساختمان مسکونی در نزدیکی میدان آزادی است با جسد پسر ۲۵‌ساله‌ای به نام فرزاد روبه‌رو شدند که به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته بود.

همچنین مشخص شد مادر ۴۵‌ساله پسر فوت شده نیز حالش بد بوده و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است. دایی پسر فوت شده که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده‌بود، گفت: من در یکی از شهر‌های اطراف تهران زندگی می‌کنم و خواهرم همراه پسر ۲۵‌ساله‌اش در این خانه زندگی می‌کردند. پنج‌ساعت قبل خواهرم با من تماس گرفت و گفت که حال پسرش بد است و از من خواست که به تهران بیایم و به آن‌ها کمک کنم. پس از این تلفنش قطع شد و من هم هر چقدر تلفن او را گرفتم خاموش بود که نگران شدم و به سرعت به تهران آمدم و از مأموران کلانتری‌۱۳۵ درخواست کمک کردم.

من با مأموران کلانتری و عوامل آتش‌نشانی به خانه خواهرم آمدیم که در آنجا با پیکر نیمه جان خواهرم و جسد پسر خواهرم رو به رو شدیم. در حالیکه معاینات پزشکی قانونی حکایت از آن داشت از مرگ پسر جوان ۲۴‌ساعت گذشته است، تیم جنایی برای ادامه تحقیقات راهی بیمارستان شدند. زن ۴۵‌ساله به مأموران پلیس گفت: ۲۴‌ساعت قبل با پسرم بر سر موضوعی مشاجره کردم که او خیلی عصبانی شد و مقدار زیادی قرص خورد و به زندگی‌اش پایان داد. وقتی با مرگ پسرم روبه‌رو شدم از شدت ناراحتی من هم تصمیم گرفتم به زندگیم پایان دهم و به همین سبب مقداری قرص خوردم، اما قبل از اینکه بیهوش شوم با برادرم تماس گرفتم و درخواست کمک کردم. مأموران پلیس در ادامه به محل حادثه رفتن، اما هیچ پوکه قرصی یا نشانه‌ای که حکایت از آن داشته باشد پسر جوان به زندگی خود پایان داده است پیدا نکردند. همزمان با ادامه تحقیقات جسد پسر ۲۵‌ساله برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

همچنین قاضی مصطفی واحدی به مأموران پلیس دستور داد پس از بهبودی زن جوان برای برملا شدن راز مرگ پسرش درباره حادثه از وی تحقیق شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار