کد خبر: 1043051
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب؛
فاطمه میرصالحان، واقف جوان اصفهانی است که در حال حاضر در رشته دکتری علوم سیاسی مشغول به تحصیل است.

 

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، این واقف جوان اصفهانی متولد سال 1361 است، او از کودکی به دنبال مطالعه و پیدا کردن راهکاری برای توسعه و پیشرفت بوده است، می‌گوید: در ارزیابی هایی که نسبت به زندگی افراد مختلف داشتم به این نتیجه رسیدم که وقف احسانی ماندگار است که حتی پس از مرگ نیز می‌تواند عامل خیر و توشه خوبی برای آخرت ما باشد.

میرصالحان با بیان اینکه برآورد من در افزایش کیفیت زندگی تبعیت از فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب است، ادامه می‌دهد: ایشان در اظهارات، دستورات و سخنرانی‌های خود به دور از هر گونه دیدگاه سیاسی و یا جانبدارانه دغدغه مردم و مسلمانان را دارند و از این صلاح دیدم دارایی ام را برای تحقق منویات ایشان وقف کنم.

او ادامه می‌دهد: لطف خداوند شامل حالم شد که توانستم دارایی شخصی ام را برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب وقف کنم.

این واقف جوان که همواره عاشق ولایت بوده است، ابراز می‌کند: از این رو دو منزل مسکونی را در قم و جمکران خریدم و به این نتیجه رسیدم که برای ماندگاری آنها باید  این دو خانه را وقف کنم.

او در خصوص واکنش اعضای خانواده‌اش در خصوص وقف اموالش اظهار میکند: در خانواده‌ام سلایق و تفکرات مختلفی وجود دارد اما در مجموع با این اقدام من موافقت کردند.

میرصالحان که همواره با پدرش در نماز جمعه شرکت می‌کند، ادامه ادامه می‌دهد: ارزش ریالی هر یک از این منازل مسکونی بیش از چهار میلیارد تومان است.

او که معتقد است با بررسی و مطالعه نسبت به وقف اموالش اقدام کرده است، می‌گوید: از هر طرف که رفتم برای موفقیت و ماندگاری به وقف رسیدم.

این واقف جوان اصفهانی در توصیه به جوانان می‌گوید: میثاق با رهبری نباید رها شود و همه جوانان اصفهانی باید به این امر توجه داشته باشند تا بازویی برای بصیرت افزایی در جامعه باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر