کد خبر: 1042615
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خبرداد:
کریم زارع گفت:از ابتدای شروع به کار مراکز نیکوکاری تا پایان سال گذشته، 421 مرکز نیکوکاری مشغول فعالیت و جذب کمک های مردمی و کمک به نیازمندان هستند.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری حفظ مسئولیت اجتماعی، تقویت روحیه انفاق و نوع دوستی میان مردم بوده است که به لطف خدا از ابتدای شروع به کار تا پایان سال گذشته، 421 مرکز نیکوکاری مشغول فعالیت و جذب کمک های مردمی و کمک به نیازمندان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: این مراکز در سال 1399 توانسته اند با حمایت خیرین نیکوکار مبلغ 210 میلیارد تومان کمک جذب و میان نیازمندان توزیع نمایند.

زارع تاکید کرد: مراکز نیکوکاری خاص افراد مددجو تحت حمایت کمیته امداد نمی باشد و افراد نیازمند که در محلات مربوطه شناسایی شده اند نیز تحت حمایت قرار می گیرند.

وی با اشاره به آنکه نیمی از مراکز نیکوکاری به صورت تخصصی فعالیت می کنند، بیان داشت: در چشم انداز سال جاری برنامه ریزی شده است که مراکز نیکوکاری تخصصی در حوزه های اشتغال، مسکن، درمان و فرهنگی ایجاد و درخصوص برون سپاری فعالیت های امداد به آنها تمرکز کنیم.

زارع همچنین در خصوص افزایش تعداد مراکز نیکوکاری افزود: در برنامه سال جاری شروع به کار 200 مرکز جدید پیش بینی شده است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار