کد خبر: 1041527
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
رئیس اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان:
نفیسه گلشیرازی درباره ابربازی گفت: طرح ابربازی در اردیبهشت رونمایی شد اما متاسفانه با توجه به شرایط کرونایی، امکان برگزاری نبود و نتوانستیم در سطح شهر استفاده کنیم.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، اظهار کرد: نیاز است مسئولان شهری با این بازی ها آشنا شوند زیرا نمونه کشوری ندارد لذا طی جلساتی که با مسئولان داشتیم، اطمینان داده ایم که استفاده از ابربازی ها با رعایت پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است، چون این بازی ها قابلیت ضدعفونی دارند.

وی تاکید کرد: طی برنامه ای که معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) برای کارکنان مرد برگزار کرد نیز جلسه ای با اعضای کمیته ای متشکل از استانداری، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، اداره ورزش و جوانان و تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان برگزار و ابربازی ها معرفی و مورد استقبال واقع شد.

گلشیرازی با بیان اینکه مسئولان استانداری از ابربازی ها به عنوان یک طرح کشوری نام برده اند، ادامه داد: مدل بازی های خیابانی که سال گذشته در قالب برنامه تابستانه و با شعار "شهر فعال و شهروند شاد" مورد توجه قرار گرفت، نمونه کشوری نداشت که از همان زمان بر آن شدیم تا ابعاد بزرگ این بازی ها را سفارش دهیم.

به گفته گلشیرازی، شناسنامه ابر بازی ها آماده شده که شامل اطلاعاتی چون مهد بازی، ابعاد و هدف از انجام آن است که به هر بازی الصاق شده است.

رئیس اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اظهار داشت: طی گفتگوهای انجام شده، مقرر شد با معرفی کامل این برنامه در استانداری و موافقت مسئولین، در تمام شهرهای استان اجرای ابربازی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به ویژه برنامه روز درختکاری با شعار "بهار بکاریم"، گفت: با توجه به اینکه در برخی محلات امکان کاشت درخت وجود نداشت، با همکاری شهرداری منطقه 10 ویژه برنامه ای با حضور کارشناسان فضای سبز به مناسبت روز درختکاری در تعدادی از محلات این منطقه اجرا شد.

گلشیرازی در تشریح این برنامه گفت: قطاری که در ناژوان همیشه استفاده می شد، به صورت کودکانه با جملاتی که به  مفهوم ارزش درخت برای شهر و شهروندان اشاره داشت، آذین شد و پس از حرکت در چند محله به اطشاران رسید.

وی تصریح کرد: در محوطه حدفاصل آپارتمان های اطشاران، برنامه ای با محوریت درختکاری اجرا شد که مورد استقبال اهالی محل واقع شد و شور و نشاط زیادی ایجاد کرد، ضمن اینکه این حرکت هیچ گونه تجمعی به همراه نداشت و پروتکل های بهداشتی رعایت شد.

به گفته رئیس اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، اجرای بازی های آپارتمانی جز برنامه های پرمخاطب بوده که به صورت کلونی برای مجتمع های بزرگ در فضای باز برگزار می شود و برای ایام نوروز نیز این طرح اجرا خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر