کد خبر: 1040026
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
با حمایت های استاندار خراسان رضوی صورت گرفت
استاندار خراسان رضوی گفت:با حمایت‌های مجموعه استانداری و دیگر بخش‌ها در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال شاهد ارتقای تیم شهر خودرو استان خواهیم بود.

محمدصادق معتمدیان با حضور در محل تمرین تیم فوتبال شهر خودرو در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد اظهار کرد:به رغم محدودیت‌های نیم فصل اول لیگ برتر، تیم شهر خودرو با کسب ۱۸ امتیاز عملکرد خوبی داشت و اکنون نیز فاصله زیاد با دیگر تیم‌های هم‌رده خود در جدول ردهبندی لیگ برتر ندارد.

استاندار خراسان رضوی تیم فوتبال شهر خودرو را از افتخارات کشور عنوان کرد و ادامه داد:دغدغه جوانان و ورزشکاران استان در خصوص وضعیت این تیم لیگ برتری را درک کرده و پیگیر رفع مشکلات آن هستیم و روند فعالیت این تیم توسط استانداری رصد می‌شود.

وی حمایت از تیم شهرخودرو را یک وظیفه دانست و گفت:تاکنون طی چند مرحله با وزیر ورزش و جوانان در خصوص رفع مشکلات این تیم صحبت کرده و در رایزنی با همه بخش‌های مسوول به دنبال جذب کمک‌ها و رفع موانع و مشکلات بوده‌ایم و از سوی دیگر از بازیکنان و کادر فنی می‌خواهیم همچون گذشته با انرژی مضاعف به روند تمرینات خود ادامه دهند.

معتمدیان افزود:در زمینه وضعیت مالکیت تیم شهر خودرو رایزنی‌های لازم را انجام خواهیم داد.

در این بازدید مسوولان اجرایی تیم، کادر فنی و بازیکنان شهر خودرو مسائل و مشکلات خود را با استاندار خراسان رضوی در میان گذاشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار