کد خبر: 1038378
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
" تازه های انتشار"
حجت الاسلام محمد علیجانی گفت: ویژه نامه فجر صادق با رویکرد کارآمدی نظام در برگیرنده مجموعه ای پرسش و پاسخ های منتخب با موضوع ولایت فقیه، مباحث سیاسی، دستاوردهای انقلاب، رفراندم، انتقام سخت، برجام، گرانی ها و تحریم ها آماده و منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام محمد علیجانی رییس نمايندگي مركز ملّي پاسخگويي به سوالات ديني در اصفهان اظهار داشت: در راستای رسالت مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در خصوص نیازسنجی و پاسخگویی به سؤالات موجود در متن جامعه و با توجه به سؤالات پربسامد مخاطبان پس از رصد و جمع آوري، طی فرایندهای علمي اقدام به پاسخگویی به سؤالات و شبهات در قالب بسته‌های تخصصی به صورت ويژه نامه انجام و در دسترس طلاب، دانشجویان و عموم مردم قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: به مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی و سالگرد بيانه گام دوم انقلاب تیم محتوایی 60 سؤال را شناسايي و نقشه محتوایی پرسش‌های دهه فجردر قالب 20پرسش و پاسخ طراحی شد.

رییس نمايندگي مركز ملّي پاسخگويي به سوالات ديني در اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ویژه نامه های «قافله عشق» برای دهه محرم و «غم هجران»  برای دهه صفر و «ریحانه النبی» برای دهه فاطمیه منتشر و در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته بود.

وی در پایان گفت: برای دریافت ویژه نامه «فجرصادق» می توانید با نصب اپلیکیشن روزبرگ از نشانی dte.bz/rooz در قسمت کوشک این ویژه نامه را دریافت نمایید و یا PDF ویژه نامه را از نشانی  www.dte.bz/sadegh دریافت نمایید.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر