کد خبر: 1037926
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
ز سوتی فدراسیون فوتبال تا حذف مدعیان
نامزد‌های نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال در شرایطی اعلام شد برخی چهره‌های شناخته شده رد صلاحیت شدند و در نهایت ۶۹ نفر برای ریاست، نایب رئیسی و اعضای هیات رئیسه نامزد شده‌اند.
 فهرست نهایی نامزد‌های تایید صلاحیت شده فدراسیون فوتبال اعلام شد و ۶۹ نفر برای ریاست و صندلی هیات رئیسه رقابت خواهند کرد. این فهرست در شرایطی در نخستین دقایق بامداد امروز اعلام شد که چهره‌هایی مانند حیدر بهاروند، فریدون اصفهانیان، منصور قنبرزاده و ... در بین اسامی نهایی داوطلبان جای نگرفته‌اند.

البته این فهرست در شرایطی اعلام شد که تصویری تقریبا بی‌کیفیت روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفته بود و حالا مشخص شده اشتباهاتی هم در اعلام اسامی صورت گرفته است. اکبر محمدی، مدیرعامل پیکان از جمله نفراتی است که نامش در فهرست منتشر شده به اشتباه احمد محمدی درج شده و در ابتدا تصور شد که او رد صلاحیت شده است.

در نهایت دهم اسفند مصطفی اجرلو، شهاب‌الدین عزیزی خادم، علی کریمی و کیومرث هاشمی چهار مدعی باقی مانده برای تصاحب سکان ریاست فدراسیون فوتبال طی چهار سال آینده خواهند بود. در این بین عزیزی خادم به علت رد صلاحیت بهاروند و انصراف قنبرزاده، بدون نواب رئیس اول و دوم است و در صورت پیروزی در انتخابات باید افرادی را برای سرپرستی این سمت‌ها معرفی کند تا در نهایت در مجامع آینده یا همین مجمع در این باره تصمیم‌گیری شود.

به جز صندلی ریاست و سه کرسی نایب رئیسی، هفت صندلی هیات رئیسه باقی خواهند ماند که دو مدیرعامل باشگاه‌ها (اعم از فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در بخش بانوان و مردان)، دو رئیس هیات فوتبال و سه کارشناس فوتبال اعضای هیات رئیسه را تشکیل خواهند داد.

طبق فهرست اعلام شده، بیشترین ترافیک و رقابت در بخش کارشناس هیات رئیسه است که هر کسی خارج از بدنه مدیرعاملی باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال برای شرکت در انتخابات باید در این بخش نامزد شود. در حال حاضر ۳۴ نفر برای سه کره کارشناس هیات رئیسه نام‌نویسی کرده‌اند.

در ادامه نگاهی به فهرست اولیه داوطلبان انتخابات فدراسیون فوتبال خواهیم داشت:

ریاست (نواب رئیس اول، دوم و سوم)

مصطفی آجرلو (حسن نصر اصفهانی، امیرحسین (سعید) فتاحی و لیلا محمدیان)

شهاب‌الدین عزیزی خادم (نایب رئیس اول و دوم تایید نشدند، شهره موسوی)

علی کریمی (مهدی مهدوی کیا، سعید دقیقی، فاطمه علیپور)

کیومرث هاشمی (علیرضا رحیمی، غلامرضا بهروان، پریا شهریاری)
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار