کد خبر: 1037023
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
کارشناس دینی و سیاسی :
حجت الاسلام مرتضی رشیدی، ضمن گرامیداشت چهل و دومین دهه فجر، گفت:انقلاب اسلامی مایه برکت و عزت مردم ایران شد.
رحیمی

به گزارش جوان حجت الاسلام مرتضی رشیدی با مقایسه وضعیت کشور در زمان قبل انقلاب و بعد از انقلاب، به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و حاصل این پیروزی ها را حکومت اسلامی دانست که در راس همه امور است.

رشیدی ادامه داد: فرا رسیدن دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت خوبی برای مرور انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌‌های مختلف است. هر چه از پیروزی انقلاب اسلامی فاصله می‌گیریم، اهمیت بررسی موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی و اهمیت بیان پیشرفت ‌ها در حوزه علم و فن‌آوری بیشتر می‌شود.

وی در خصوص انقلاب اسلامی گفت:  در اکثر انقلاب ها عده ای انقلاب را به نفع خودشان مصادره کردند. در صدر اسلام مخالفان پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم ) پس از فوت ایشان دوباره روی کار آمدند و امامان را شهید کردند. دشمنان پیش بینی می کردند انقلاب اسلامی به اینجا برسد. یعنی ضد ارزش ها دوباره ارزش شود که اینطور نشد. درواقع  بسیاری از مسئولان خواستند این را اجرا کنند اما مردم مقابل آنها ایستادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مردمی بود و رنگ الهی و دینی داشت و به همین خاطر بود که در سطح جوامع جهانی مرید پیدا کرد و زمینه ساز بسیاری از انقلاب های مردمی و ضد استکباری بود.

وی خدمت مسئولین به مردم ، زنده نگه داشتن یاد امام و شهدا، تلاش برای پیشرفت بیشتر و باز گو نمودن وضعیت ایران در زمان قبل انقلاب را از راههای تداوم این نظام اسلامی دانست.

رشیدی، احیای هویت و روحیه خودباوری ملت بزرگ ایران اسلامی، استقلال سیاسی، حق تعیین سرنوشت ملت توسط خودشان و پیشرفت های مختلف علمی، فناوری، قدرت دفاعی و تأثیرگذاری در معادلات منطقه ای و جهانی را از برکات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر