کد خبر: 1035691
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶
مرد جوانی که متهم است به خاطر دو دانگ خانه همسرش را در حادثه آتشینی در جنوب تهران به قتل رسانده‌است، تحت تعقیب مأموران پلیس پایتخت قرار گرفت.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  ظهر سه‌شنبه سی‌ام دی‌ماه امسال قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۱۷ جوادیه از مرگ مشکوک زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در بیمارستان با جسد زن ۳۴‌ساله‌ای به نام بانو روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت در حادثه آتش‌سوزی به کام مرگ رفته است. نخستین بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد بانو عصر روز ۲۵‌دی در حالی که به شدت دچار سوختگی شده برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود، اما با وجود تلاش پزشکان در نهایت پس از پنج‌روز دست و پنجه‌نرم کردن با مرگ بر اثرسوختگی شدید روی تخت بیمارستان فوت می‌کند.

همچنین مشخص شد زن فوت شده همراه شوهر و فرزند هفت‌ساله‌اش در طبقه‌سوم آپارتمان مسکونی در یکی از خیابان جنوبی تهران زندگی می‌کرده است و محل آتش‌سوزی هم محل زندگی‌اش بوده است. مأموران در تحقیقات بعدی دریافتند عامل آتش‌سوزی مرگبار شوهر وی بوده که پس از حادثه به مکان نامعلومی گریخته است.

تحقیقات میدانی

گفته‌های همسایه‌ها و بستگان مقتول نشان داد این زن و شوهر از مدت‌ها قبل بر سر دو دانگ خانه با هم اختلاف داشته‌اند، به طوری‌که همسایه‌ها همیشه صدای مشاجره لفظی و گاهی هم زد و خورد‌های آن‌ها را می‌شنیده‌اند و روز حادثه هم دوباره صدای درگیر آن‌ها را شنیده‌اند. در تحقیقات میدانی مشخص شد روز حادثه ابتدا زن و شوهر مانند همان روال قبلی با هم درگیر می‌شوند به طوریکه صدای درگیری آن‌ها از بیرون شنیده می‌شده تا اینکه دقایقی بعد شوهر همراه فرزند هفت‌ساله‌اش از خانه خارج و با خودرواش از محل دور می‌شود. ساعتی بعد دوباره مرد جوان در حالی که یک گالن پلاستیکی در دست داشته است به خانه‌اش بر می‌گردد و با همسرش درگیر می‌شود. وقتی درگیری آن‌ها بالا می‌گیرد مرد جوان مایع داخل گالن را که ظاهراً بنزین بوده به در و دیوار خانه‌اش و روی همسرش خالی می‌کند و با کشیدن کبریتی محل زندگی و همسرش را به آتش می‌کشد. پس از این حادثه عامل آتش‌سوزی از محل با خودرواش فرار می‌کند و همسایه‌ها هم با شنیدن صدای انفجار مهیب و دیدن شعله‌های آتش از خانه همسایه بلافاصله با آتش نشانی تماس می‌گیرند که آتش نشانان دقایقی بعد زن جوان را که در میان شعله‌های آتش گرفتار شده و به شدت سوخته بود بیرون می‌کشند و برای درمان به بیمارستان منتقل می‌کنند.

این تحقیقات حکایت از آن داشت عامل آتش سوزی مرگبار شوهر بانو است که دوربین‌های مداربسته هم بازگشت دوباره شوهر مقتول را با گالن پلاستیکی به خانه‌اش ثبت کرده بودند.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، تیم جنایی برای بررسی‌های فنی راهی محل حادثه شدند و مشاهده کردند شدت انفجار به قدری شدید بوده که بخشی از دیوار‌های خانه بر اثر آتش‌سوزی و انفجار تخریب شده است.

در ادامه جسد زن جوان برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران پلیس هم به دستور قاضی حبیب‌الله صادقی شوهر زن فوت شده را به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار دادند. مأموران در تلاشند با شناسایی مخفیگاه قاتل فراری وی را دستگیر کنند تا زوایای پنهان این حادثه بر ملا شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار