کد خبر: 1032835
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
تحقیقات پلیس پایتخت درباره مرگ مشکوک پسربچه‌ای هشت ساله که ساعتی پس از ناپدید شدن او، جسدش حوالی‌خانه‌شان در خیابان پیروزی کشف شده در جریان است.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت‌۱۰ صبح روز جمعه ششم دی‌ماه خانواده‌ای سراسیمه به اداره پلیس رفتند و اعلام کردند که پسر هشت ساله‌شان به نام پویا به طرز مرموزی گم شده است. پدر خانواده گفت: خانه ما در یکی از کوچه‌های خیابان پیروزی است. پسر هشت‌ساله‌مان پویا هر روز برای بازی با دوستانش به داخل کوچه می‌رود.

امروز صبح مثل همیشه برای بازی به داخل کوچه رفت و قرار بود زود به خانه برگردد. ساعتی بعد وقتی خبری از او نشد به کوچه رفتیم، اما او در کوچه نبود و دوستانش هم از پسرم خبری نداشتند. یکی از دوستانش گفت که پویا همراه ما بازی می‌کرد، اما بعد از ساعتی از ما جدا شد که فکر کردیم به خانه آمده است. شاکی ادامه داد: همراه دیگر اعضای خانواده در کوچه و خیابان‌های اطراف به دنبال پویا گشتیم. حتی به خانه دوستانش، همسایه‌ها و بستگان هم سر زدیم، اما اثری از پسر هشت‌ساله‌مان پیدا نکردیم، الان احتمال می‌دهیم برای او اتفاق بدی رخ داده باشد و همین خاطر به کلانتری آمدیم تا کمک کنید پسرم را پیدا کنیم.

با طرح این شکایت تیمی از مأموران کلانتری ۱۲۸‌تهران‌نو به دستور قاضی صادقی، بازپرس شعبه‌۴ دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات خود را برای پیدا کردن پسر هشت ساله آغاز کردند. در حالی که چند ساعت از گم شدن پسر هشت‌ساله گذشته بود به مأموران پلیس خبر دادند، مرد رهگذری پیکر نیمه‌جان پسر خردسالی را در یکی از محله‌های اطراف خیابان پیروزی پیدا کرده و با اورژانس تماس گرفته‌است.

بدین ترتیب مأموران پلیس راهی محل حادثه شدند که دریافتند پسر خردسال که شباهت زیادی با پویای گمشده دارد برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌است. سپس مأموران پلیس همزمان با دعوت از خانواده پویا به بیمارستان برای شناسایی پسر خردسال راهی بیمارستان شدند. خانواده پویا پسر گمشده‌شان را روی تخت بیمارستان شناسایی کردند. مرد رهگذر به مأموران پلیس گفت: در حال عبور از محله‌ای خلوت بودم که دیدم پسر خردسالی روی زمین دراز کشیده است. کنجکاو شدم و احتمال دادم برای او اتفاقی رخ داده باشد و به همین خاطر به طرف او رفتم که مشاهده کردم پسر خردسال در حالی که تکان نمی‌خورد، روی زمین افتاده است. بلافاصله بر بالینش حاضر شدم که متوجه شدم هنوز نفس می‌کشد، اما قادر به حرف زدن نیست بنابراین با اورژانس و اداره پلیس تماس گرفتم و موضوع را اعلام کردم و بعد از آن هم پسر خردسال را برای درمان به بیمارستان منتقل کردیم.

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت صبح دیروز به مأموران پلیس خبر رسید پسر هشت‌ساله روی تخت بیمارستان به کام مرگ رفته است. بدین ترتیب با اعلام خبر مرگ پسر خردسال پرونده برای روشن شدن زوایای پنهان و مرموز این حادثه به دستور قاضی صادقی در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

همزمان با انتقال جسد پسر هشت‌ساله به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ بازپرس ویژه قتل به مأموران دستور داد ضمن تحقیقات از خانواده پسر فوت شده دوربین‌های محل حادثه را بازبینی کرده تا راز مرگ مرموز پسر خردسال بر ملا شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار