کد خبر: 1032745
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهربر سکوی درخشش علمی؛
براساس آخرین فهرست دانشمندان یک درصد برتر Essential Science Indicators) ESI)، دکتر داود طغرایی، دانشیار رشته مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر در فهرست دانشمندان یک درصد برتر ESI قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) بر اساس اطلاعات یک دهه گذشته است و هر دو ماه یکبار رتبه بندی و استنادات شمارش شده و بروزرسانی می شوند. ESI از پایگاه های  Science Citation Index-Expanded )SCIE) و Social Sciences Citation Index ) SSCI) که در WOS نمایه شده اند اطلاعات خودش را می گیرد. معیار انتخاب پژوهشگران برتر، تعداد استنادات صورت گرفته به تولیدات علمی آن‌ها در رشته و حوزه های موضوعی بیست و دو گانه مورد ارزیابی پایگاه تامسون رویترز (ISI-ESI) است. برهمین اساس پژوهشگرانی که براساس مقالات چاپ شده خود، بالاترین استناد را داشته اند، مرتب سازی و سپس یک درصد برتر آن‌ها، در حوزه های مختلف انتخاب و معرفی می شوند.

پیش از این دکتر داود طغرایی در فهرست دو درصد دانشمندان برتر جهان که توسط دانشگاه استنفورد منتشر شده بود، نیز قرار گرفته بود.

وی دارای شاخص اچ 65 و دارای 300 مقاله ISI-WOS و همچنین تألیف و ترجمه بیش از 50 جلد کتاب می باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار