کد خبر: 1032559
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

مزیت‌های خرید آنلاین خدمات سفر برای سفرهای ضروری دوران کرونا

رپورتاژ آگهی/ خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت همواره جز دغدغه‌های اصلی مسافران بوده است. گذشته از این مسافران همیشه ترجیح می‌دهند که بلیط خود را به آسان‌ترین و مطمئن‌ترین شکل ممکن تهیه کنند. این موضوعات در ایام شیوع کرونا که محدودیت‌ها سبب رکود نسبی اقتصادی شده و درآمدها را کاهش داده و در شراطی که افراد تلاش می‌کنند تا جای ممکن  در منزل‌های خود بمانند اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

خوشبختانه توسعه و افزایش کسب‌وکارهای آنلاین حوزه سفر و گردشگری در سال‌های گذشته باعث شده مراحل مختلف خرید خدمات سفر نظیر خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط اتوبوس و قطار و همچنین رزرو هتل‌های داخلی و خارجی به شکل موفقیت‌آمیزی به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری صورت گیرد. برای نمونه فردی که از تهران قصد سفر به شیراز را دارد می‌تواند به راحتی بلیط هواپیما تهران شیراز را بدون مراجعه به دفاتر هواپیمایی و از منزل خود تهیه کند.

در این میان اما سوال دیگری که پیش می‌آید این است که کدام کسب‌وکار آنلاین حوزه گردشگری بلیط هواپیما و سایر خدمات گرشگری را به بهترین قیمت می‌فروشد.

یکی از راه‌های پیدا کردن یک پلتفرم گردشگری برای خرید خدمات سفر به بهترین قیمت توجه به این است که کدام کسب‌وکار بیش از سایرین اقدام به دادن تخفیف می‌کند. همچنین بدیهی است که قیمت‌ها را می‌توان در پلتفرم‌های آنلاین گردشگری مختلف مقایسه کرد. برای نمونه اگر از تهران قصد سفر به تبریز دارید می‌توانید قیمت بلیط هواپیما تهران تبریز را در چند پلتفرم گردشگری با هم مقایسه کرده و بهترین قیمت را انتخاب کنید.

افزون بر این باید خدمات را از کسب‌وکاری خرید که توانسته باشد رضایت مشتری را حفظ و اعتماد کاربران را جلب کرده باشد. برای این منظور و ارزیابی اعتبار کسب‌وکارهای حوزه گردشگری می‌توان مشاهده کرد که این کسب‌وکارها با کدام ایرلاین‌ها یا هتل‌های کشور همکاری می‌کنند. برای نمونه اگر از تهران قصد سفر به کیش را دارید می‌توانید بلیط هواپیما تهران کیش را در پلتفرم‌های مختلف جستجو کرده و در نتایج فوق مشاهده کنید تا مطمئن شوید که کسب‌وکاری که در وب‌سایت یا اپلیکیشن‌ آن هستید با ایرلاین‌های معتبر و خوشنام کشور همکاری دارد.

فعالیت 5 ساله اسنپ‌ تریپ به عنوان کسب‌وکاری موفق در حوزه گردشگری سبب شکل گرفتن اعتماد کاربران به این پلتفرم آنلاین حوزه گردشگری شده است. در کنار تجارب خوبی که اسنپ تریپ برای کاربران رقم زده است موضوع دیگری نیز به اعتماد و اقبال مردم به این کسب‌‌وکار می‌انجامد و آن این است که اسنپ تریپ عضوی از خانواده بزرگ اسنپ است که مردم به طور روزانه از خدمات آن استفاده می‌کنند. افزون بر اعتماد و اعتبار، اسنپ تریپ  برای پاسخگویی به دغدغه اقتصادی افرادی که در دوران کرونا مجبور به انجام سفر هستند بهترین قیمت‌های خدمات سفر را ارائه می‌کند. دیگر مزیت اسنپ تریپ را می‌توان اینگونه معرفی کرد که برای خرید از این کسب و کار می‌توان از همان اپلیکیشن اسنپ که با آن تاکسی‌اینترنتی می‌گیریم استفاده کنیم. به این ترتیب دیگر نیازی به اپلیکیشن‌های مختلف برای خرید خدمات گوناگون وجود ندارد.

در پایان از همه افراد دعوت می‌شود تا به جز در موارد ضروری اقدام به سفر نکنند و با ماندن در منازل از خودشان در برابر بیماری کرونا محافظت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار