کد خبر: 1031809
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
استاندار خراسان رضوی
استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز پرستار گفت: جهاد و از خودگذشتگی مدافعان سلامت، یادآور خاطره حضور پرستاران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و کمک‌رسانی به رزمندگان دفاع مقدس است.

استاندار خراسان رضوی به مناسبت ولادت حضرت زینب «س » و روز پرستار پیامی  صادر کرد.

متن پیام محمدصادق معتمدیان به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س)، پیام‌آور قیام خونین کربلا و حماسه عاشورای حسینی (ع)، اسوه صبر و بردباری و روز پرستار را به پرستاران گران‌قدر و مدافع سلامت استان خراسان رضوی که این روزها در خط مقدم نبرد با ویروس کرونا با تعهد و تلاشی ایثارگرانه در راستای بهبود حال بیماران مبتلا به کوئید-19 تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم.

باید گفت حرفه گرانمایه و پرزحمت پرستاری، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و نوع‌دوستی است.
پرستاران همپای جامعه فرهیخته پزشکی، در سخت‌ترین لحظات زندگی بر بالین بیماران حاضر شده و نعمت سلامتی و حیات دوباره را به آنان هدیه می‌دهند.

بی‌شک هنر پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل، بلکه موهبتی ارزشمند از سوی پروردگار است که در روح مردان و زنان شایسته به ودیعه گذاشته شده است.

پرستاران این روزها در صف مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان مردم فکر می‌کنند و می‌کوشند تا درد و رنجی از تن رنجور بیماران کم کنند و نعمت سلامتی را به آنان بازگردانند.

بی‌شک این جهاد و از خودگذشتگی مدافعان سلامت که یادآور خاطره حضور پرستاران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و کمک‌رسانی به رزمندگان دفاع مقدس است، همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پرستاری در تاریخ این مرزوبوم خواهد ماند.

اینجانب ضمن تبریک مجدد میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) و روز پرستار به محضر تمامی پرستاران پرتلاش، بدین‌وسیله مراتب تقدیر و قدردانی خود را از زحمات و مجاهدت‌های ارزنده این قشر شریف ابراز داشته و توفیق روزافزون همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

به امید آنکه با یاری خداوند متعال و تلاش شما عزیزان به زودی شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا در استان خراسان رضوی و کشورمان باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار