کد خبر: 1031482
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان:
حسن موذنی گفت: طی فراخوان اعلام شده این سازمان، هنرمندان کشور می توانند در طراحی میدان شهدای اصفهان با تلفیق نور و حجم و با شرایط ثبت شده در سایت Isfahan.ir شرکت کنند.

  به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به انتشار "فراخوان طراحی هنری شهری، تلفیق نور و حجم برای میدان شهدای اصفهان" اظهار کرد: هنرمندان و علاقمندان به عرصه طراحی شهری می توانند طرح های خود با موضوع ذکر شده را از طریق حضوری با درنظر گرفتن شرایط ذکر شده در فراخوانی که در سایت Isfahan.ir بارگزاری شده است، به سازمان زیباسازی تحویل دهند.  

وی ادامه داد: از بین طرح های ارسال شده، سه طرح برگزیده مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: آثار و طرح های ارسال شده، مورد داوری اساتید و هنرمندانی همچون دکتر طغیانی، مرتضی نعمت اللهی، سید مجتبی موسوی، سید محمد عقیلی، پگاه دالوند، ارمغان احمدی، مرتضی بصراوی و نمایندگان سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان قرار می گیرد. 

وی افزود: هدف از برگزاری این فراخوان، ارتقای کیفی سیما و منظر شهری و بهره مندی از آثار هنرمندان کشورمان در طراحی های شهر اصفهان است.

موذنی بیان کرد: هنرمندان می توانند طرح ‌هاي پيشنهادي خود در ارتباط با اين موضوع و متناسب با محل اجراي اين هنر شهري را بر روي لوح فشرده به صورت جانمايي شده در ميدان به صورت تصاوير سه بعدي يا عكس از چهار جهت، با ذكر نام و نام خانوادگي و شماره تماس به آدرس اصفهان، خيابان كاوه، سه راه ملك شهر، جنب ايستگاه آتش نشاني، كوچه شهيد جوراب دوز، سازمان زيباسازي شهر اصفهان ارسال کنند.  

وی با اشاره به اینکه آثاري كه به صورت خلاقانه با نور، حجم هاي شهري به وجود بياورند در اولويت خواهند بود، اظهار کرد: طرح پيشنهادي باید تلفيقي از عناصر حجمي و نورپردازي باشد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: همچنین توجه به تكنولوژي هاي جديد نورپردازي در ارائه بيان بصري حجمي در اولويت است و قابليت اجرايي و نگهداري طرح در مقابل عوامل متعدد از جمله سرقت و تخريب از نكات ضروري طرح است که در امتیازدهی داوران موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طرح ها باید طبق نقشه ها و تصاوير در ميدان جانمايي شود، تصریح کرد: علاقمندان برای دريافت فرم ثبت نام، تصاوير و نقشه هاي ميدان شهدا به سايتisfahan.ir  مراجعه کنند. 

موذنی با بیان اینکه محدوديتي در تعداد آثار ارسالي برای هنرمندان وجود ندارد، افزود: پس از داوري هيئت داوران طرح برگزيده برای اجرا، انتخاب و در صورت توافق با هنرمند، قرارداد ساخت منعقد می شود.

وی مهلت ارسال آثار را 10 دی ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: جایزه نفر اول، لوح تقدیر به همراه مبلغ 400 میلیون ریال، جایزه نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ 300 میلیون ریال و جایزه نفر سوم، لوح تقدیر به همراه 200 میلیون ریال جایزه نقدی است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار