کد خبر: 1031354
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
طی انعقاد دو تفاهم نامه صورت گرفت:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲تفاهم نامه برای جذب سرمایه گزاران برای ایجاد و مونتاژ صفر تا صد خط تولید خودرو در ارومیه منعقد شده است.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر با تاکید برا اینکه مرزی بودن یک استان نباید مانع سرمایه گذاری شود، اظهار داشت: تغییر رویکرد در جذب سرمایه گذاران نیاز اصلی توسعه استان است که در سال های اخیر این تغییر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مرزی و امنیتی بودن ارومیه مانع جذب سرمایه گذاران در این شهر شده، یک دیدگاه غلط است، تصریح کرد: آذربایجان غربی از لحاظ امنیت یکی از امن ترین استان های مرزی کشور است و مرزی بودن نباید مانع سرمایه گذاری و تخصیص اعتبار به این استان شود.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: خلاء اصلی در جذب سرمایه گذاران در استان به کم کاری مسئولان مربوطه برمی گردد که باید تقویت شود.

وی گفت: ۲تفاهم نامه برای جذب سرمایه گزاران برای ایجاد و مونتاژ صفرتا صد خط تولید خودرو در ارومیه منعقد شده است.

حجت الاسلام ذاکر با اشاره به اینکه باید نقش سازمان های سرمایه گذاری صنایع و شستا در استان تقویت شود، اظهار کرد: تنها مورد سرمایه گذاری صنایع بزرگ کشور در استان سرمایه گذاری در طلای زرشوران است که باید این میزان افزایش یابد.

وی ادامه داد: باتوجه به وجود معادن غنی سنگ در استان ، ایجاد یک شهرک تخصصی سنگ بری برای جلوگیری از خام فروشی این ثروت و برای توسعه استان یک ضرورت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر