کد خبر: 1031245
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: تفکیک بخش های کرونایی از غیرکرونایی در مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان نعمت بزرگی است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در بازدید از مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان افزود: تعدادی از بخش‌های این بیمارستان به بیماران مبتلا به ویروس کووید 19 اختصاص یافته ولی با تفکیک جدی بدون انتقال هیچ آلودگی، به بیماران غیرکرونایی خدمات ارائه می شود.

عضو خبرگان رهبری، از مردم درخواست کرد با رعایت پروتکل های بهداشتی سلامت خود، خانواده و همشهریان را حفظ کنند و زمینه ساز ارائه خدمت به بیماران غیرکرونایی را فراهم کنند تا خدایی نکرده بیمار غیرکرونایی به علت ترس و یا عدم امکانات، برای درمان دیر مراجعه نکنند.


وی، در بخش دیگر سخنان خود به قدمت و خدمات فراوان مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان اشاره و تصریح کرد: این بیمارستان بزرگترین مرکز جنرال منطقه شمال استان اصفهان است و بخشی از زیرساخت های آن فرسوده شده است.


آیت الله سلیمانی اظهار داشت: این مرکز برای بازسازی زیرساخت هایش نیازمند توجه ویژه خیرین و دولت بزرگوار است.


وی گفت: این مرکز علاوه بر ارائه خدمت به شهروندان کاشانی، مردم شهرستان های آران و بیدگل، اردستان، دلیجان و نطنز را تحت پوشش دارد و در مواردی شهرستان های دلیجان، محلات، خمین، گلپایگان و نائین نیز از خدمات آن بهره مند می شوند.


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، با بیان اینکه مرکز قلب امام علی (علیه السلام) این بیمارستان در کنار بخش قدیمی احداث شده، گفت: ترمیم زیرساخت ها نشانه کارآمدی مدیریت بیمارستان است.


وی، همچنین بر رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه در شب یلدا تاکید و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) "من در برابر کادر درمان و پرستاران ابراز شرمندگی می کنم" گفت: وقتی رهبری پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و مراجع تقلید رعایت آن را اوجب واجبات و مسئله سلامت را در راس همه امور می دانند، همه باید این امر را سرلوحه قرار دهیم.


آیت الله سلیمانی، شب یلدا را جزء سنت های کهن یاد کرد و گفت: با عدم برگزاری آن اتفاقی نمی افتد ولی اگر برگزاری آن باعث انتشار آلودگی شود قطعا در پیشگاه خدا، مردم و کادر درمانی مسئول هستیم.


وی، به مردم توصیه کرد: شب یلدا را در خانه خود برگزار کنند ولی نه به شکل دورهمی و تجمع بلکه با پرداختن به مناجات و دعا این شب را متفاوت از سال های دیگر برای کمک به سلامت خود و پرسنل حوزه سلامت سپری کنند.


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در پایان، از پرسنل حوزه سلامت به ویژه پرستاران و پزشکان در سنگر مبارزه با ویروس کووید 19 تقدیر و تشکر کرد و اقدامات این عزیزان را افتخاری بزرگ نام برد که برای همیشه در تاریخ ثبت می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار