کد خبر: 1030897
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان:
عباس نعت الهی، گفت: با توجه به ضرورت اطلاع رسانی نکات ایمنی، هشدار مخاطرات نشت گاز، حوادث آتش سوزی، انفجار و راهکارهای جلوگیری و کنترل نشت گاز و همچنین صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، فرهنگ سازی این مهم از کانال های مختلف ضروری است.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان،به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: این شرکت به عنوان یکی از دستگاه های پیشگام در آموزش نکات ایمنی و اصلاح الگوی مصرف، با اجرای طرح ها و پروژه های زیربنایی، گام موثری در راستای ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز برداشته است.

وی، با تاکیدبر اینکه، فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی رسالت همگانی است، افزود: گاز طبیعی منبع اصلی در سبد انرژی خانوارها است، لذا برای اینکه با محدودیت مصرف مواجه نشویم و همه به اندازه نیاز واقعی و منطقی از این انرژی سهیم باشیم، باید الگوی مصرف را رعایت نماییم.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به ضرورت توسعه فرهنگ هر خانه یک بخاری، گفت: تقاضا داریم علاوه بر منازل مسکونی، تمامی ادارات، دستگاه های اجرایی، مراکز آموزشی، مساجد و... با رعایت نکات ایمنی و مصرف منطقی درتوسعه  فرهنگ  این مهم سهیم باشند.

نعمت الهی، افزود: در سالجاری 32 هزار ثانیه برنامه تلویزیونی و 16 هزار ثانیه برنامه رادیویی در قالب کلیپ های دو دقیقه ای پیرامون مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی از شبکه پنج صدا و سیمای مرکز اصفهان در حال تولید و پخش می باشد.

وی، هدف از تولید و پخش این برنامه ها را با توجه به جایگاه و اثر گذاری رسانه ملی به عنوان یکی از پر مخاطب ترین رسانه های عمومی، ترویج فرهنگ استفاده بهینه و ایمن در زمینه مصرف گاز طبیعی بر شمرد .

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به طرح ملی بهینه سازی موتورخانه ها با هدف کاهش مصرف سوخت گاز طبیعی، گفت: تمامی مشترکین شرکت گازاستان اصفهان در بخش خانگی و تجاری که دارای موتورخانه حرارت مرکزی می باشند، می‌توانند به سامانه. www.nigc.ir مراجعه و ثبت نام کنند و به صورت رایگان در خصوص تنظیم مشعل، نصب رسوب گیر و عایق کاری موتورخانه‌های منازل مسکونی و تجاری خود اقدام نمایند.

وی، همچنین از نصب  پوستر و بنرهای اطلاع رسانی با موضوع مباحث ایمنی و مصرف بهینه در تمامی شهرهای سطح استان خبر داد و گفت: در این خصوص 180 بنر و 110پوسترچاپ و توزیع گردیده است.

نعمت الهی، بیان داشت: در حال حاضر اطلاع رسانی با استفاده از امکانات صدا و سیما؛ تولید و پخش برنامه های مختلف اجتماعی، ارائه نکات ایمنی در قالب مستندهای گزارشی، انیمیشن، پیام های صوتی و اخبار و همچنین به منظور اطلاع رسانی فراگیر از طریق، شورای اداری، سازمان فرهنگ شهروندی شهرداری، استفاده از ظرفیت شبکه های مجازی، استفاده از پتانسیل موجود در روابط عمومی سازمان ها و ادارات سطح استان و خبرنگاران و… اجرایی می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار