کد خبر: 1030456
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
آیین معارفه مهندس محسن مجذوب شهردار شهرجدید هشتگرد باحضور اعضای شورای اسلامی، معاونین و مسئولین واحدهای شهرداری با رعایت حداکثری شیوه نامه ها و آیین نامه های بهداشتی در سالن همایش شهرداری شهرجدید هشتگرد برگزار شد.

در ابتدای مراسم مرتضی کیهانی راد رئیس شورای اسلامی شهرجدید هشتگرد ضمن خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه با اشاره به ویژگی های شهری و موقعیت شهرجدید هشتگرد در کشور بیان کرد: ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته شده سال های تصدی شهرداران پیشین درخصوص سرعت بخشی به روند رو به رشد آبادانی و توسعه شهر باید گفت شهرجدید هشتگرد نیازمند همت مضاعف مسئولین جهت رفع مشکلاتش می باشد. شهر جدید هشتگرد بزرگترین شهر جدید کشور می باشد. نزدیکی به پایتخت، نزدیکي به چند کلانشهر، وجود 4 روستای زیبا در اطراف شهر، آب و هوای عالی، دسترسی به شریان های اصلی حمل و نقل بین شهری و ... از جمله مزیت های سکونت در این شهر می باشد که بانظر گرفتن مشکلات مربوط به زیرساخت های شهری در مساکن مهر، سکونت پراکنده شهروندان در فازهای مختلف شهری و ... همت مضاعف مسئولین شهری جهت خدمات رسانی مناسب شأن شهروندان فهیم را می طلبد.
کیهانی راد درخصوص انتخاب مهندس مجذوب به عنوان شهردار گفت: ایشان فردی متین، با اخلاق، دارای تخصص و تجربه می باشند که فعالیت های بسیار خوبی را در کارنامه کاری خود دارند و امیدواریم در دوره فعالیت ایشان شاهد افزایش توسعه و پیشرفت شهرمان با سرعت بالاتری بوده و بتوانیم با وحدت و همدلی شورا و شهرداری پتانسیل نهفته شهر را به فعالیت درآوریم و به مردم خدمت کنیم.
وی اضافه کرد: وحدت و تعامل بین شورای اسلامی، شهرداری و همکاری شرکت عمران با مدیریت شهری تضمین کننده خدمت رسانی صادقانه به مردم خواهد بود.
ایشان ضمن تشکر از مجموعه شهرداری همکاری پرسنل و معاونین با شهرداری کما فی السابق را خواستار شد.
در ادامه ناصر امیرکمالی ضمن ارائه گزارش مختصر اقدامات صورت گرفته دوران تصدی سرپرستی شهرداری از همکاری صمیمانه فرماندار شهرستان ساوجبلاغ و معاونین ایشان و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر جدید در طول مدت تصدی خود بر شهرداری تشکر کرد.
ایشان ضمن تشکر ویژه از پرسنل شهرداری درخواست کرد مانند همیشه به عنوان اعضای خانواده بزرگ شهرداری با وحدت و همدلی جهت پیشرفت و توسعه شهر قدم بردارند.
در ادامه اصغر آقائی شهردار اسبق ضمن تشکر از همراهی مسئولین وقت شهرستان، همکاران شهرداری و سایر ارگان های خدمات رسان شهرجدید تأکید کرد: شهرجدید هشتگرد شهری گسترده با پراکندگی سکونت می باشد که همکاری تمامی ارگان ها جهت پیشبرد اهداف را می طلبد.
آقائی تأکید کرد: در طول مدت تصدیگری شهرداری این شهر زیبا تمام تلاش و توان خودر ا به کار گرفتم تا بتوانم به شهروندان خوب این شهر خدمت کنم و برای تمامی همکاران و شهروندان شهرجدید هشتگرد آرزوی سلامتی دارم.
در ادامه مهندس محسن مجذوب شهردار شهر جدید هشتگرد ضمن تشکر از تمامی حضار به تلاش های صورت گرفته در شهر توسط شهرداران پیشین اشاره کرد و ادامه داد: از اعضای شورای اسلامی جهت اینکه به بنده اعتماد کردند و من را به عنوان خدمت گزار مردم انتخاب کردند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم با استفاده از تجربیات چندین ساله خویش، باهمکاری پرسنل و حمایت شورای اسلامی جهت توسعه و آبادانی این شهر گام بردارم و خدمت گزاری در شأن مردم خوب و فهیم این شهر باشم و نیازهای آنان را برطرف سازم.
ایشان رئوس اصلی برنامه های خود را ساماندهی امورات حمل و نقل عمومی، توسعه و ترمیم فضای سبز شهری و منظر شهری، و افزایش خدمات رسانی مناسب در حوزه های مختلف شهری عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود با همراهی همکاران مجموعه شهرداری و حمایت اعضای شورای اسلامی بتوانیم خدمت گزار مردم خوب شهرمان باشیم.
در ادامه حکم استاندار محترم البرز دکتر شهبازی جهت انتصاب محسن مجذوب به عنوان شهردار شهرجدید هشتگرد قرائت و به ایشان اهدا شد.
در ادامه آیین معارفه مهندس محسن مجذوب شهردار شهرجدید هشتگرد از تلاش های ناصر امیرکمالی سرپرست شهرداری و اصغر آقائی شهردار پیشین شهرجدید تجلیل و لوح تقدیر تقدیم ایشان شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار