کد خبر: 1030415
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
اعتراف به عجز و ناتوانی در مدیریت شهر یعنی این که شورا و شهرداری در حل ساده‌ترین مشکل مترو که پله برقی‌هایش بوده، بعد از قریب به چهار سال در مانده است.

اعتراف به عجز و ناتوانی در مدیریت شهری یعنی اینکه شورا و شهرداری در حل ساده‌ترین مشکل مترو که پله برقی‌هایش هستند، بعد از قریب به چهار سال در مانده‌ شده و همچنان عکس یادگاری می‌گیرند و پز افتتاح ایستگاه مترو به دست رئیس‌جمهور را می‌دهند!

آقای رئیس جمهور دست نگه دارید! مترو تبریز با هزاران مشکل هنوز در معدود ایستگاه‌هایی پله برقی دارد و باید کوهنوردی را جست که پله‌ها را بالا برود!

دوستی، مادر پیرش را تا ایستگاه دانشگاه همراهی کرده بود و به‌خاطر نبود پله برقی و خرابی آسانسور، دوباره با مترو به ایستگاه امام رضای ایل‌گلی مراجعه کرده و با تاکسی برگشته بودند. این مدل افتتاح افتضاح است. آقای رئیس جمهور! مترو تبریز را افتتاح نکنید، شاید به داد مردمش برسید چون هنوز افتضاح پروژه میدان آذربایجان سر زبان‌هاست.

شهردار تبریز خبر افتتاح ناقص خط یک را این‌گونه داده است و اعضای شورا اینچنین کارآمدند: آخرین بازدیدها از این ایستگاه‌ها را به همراه اعضای شورا انجام می‌دهیم تا توصیه‌های لازم را به متولیان مترو داشته باشیم و پس از جمع‌بندی، این ایستگاه‌ها را در روز ۲۷ آذر به دست رئیس جمهور افتتاح و تقدیم شهروندان کنیم.

او افزود: به رغم مشکلات اقتصادی، بدهی‌های بانکی و مشکلات اداری به لطف خدا در شورای پنجم کارهای خوبی در حوزه مترو انجام شده است.

شهردار تبریز گفت: پیش از این، در فاز ۲ خط ۱ مترو صرفا دو ایستگاه افتتاح شده بود اما در دوره مدیریت و شورای پنجم ما همه ایستگاه‌های فاز ۲ و فاز ۳ را نیز راه‌اندازی کردیم.

ایرج شهین باهر عنوان کرد: از ایستگاه‌های باقی‌مانده، دو ایستگاه را در سوم خرداد ۱۴۰۰ افتتاح می‌کنیم و یک ایستگاه باقی‌مانده از کل خط یک را نیز تا پایان شهریور ۱۴۰۰ آماده می‌کنیم تا کل خط ۱ آماده بهره‌برداری شود.

صحبت‌های یکی از اعضای شورای شهر را هم بخوانید پیرامون تعریف از شورا و افتتاحیه‌های ناقص در شهر تبریز.

علی آجودان‌زاده در حاشیه بازدید شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر از ایستگاه‌های آماده افتتاح قطار شهری اظهار کرد: با توجه به سیاست‌گذاری شورای پنجم مبنی بر تکمیل و راه‌اندازی ایستگاه‌های خط یک قطار شهری، هم اکنون چهار ایستگاه در حال تکمیل مراحل نهایی است. بیشترین حجم ریالی برای توسعه بخش مترو و تکمیل خط یک قطار شهری در شورای پنجم صورت گرفته است.

الباقی ماجرا را خود شهروندان قضاوت کنند!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر