کد خبر: 1028633
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی خبر داد:
رئیس‌کل دادگستری استان خراسان رضوی از برگزاری جلسات متعدد دادرسی الکترونیک در مجموعه قضایی استان خراسان رضوی خبر داد.

غلامعلی صادقی، رئیس‌کل دادگستری استان خراسان رضوی با اشاره به برنامه تحولی ارائه شده توسط ریاست قوه قضائیه گفت: یکی از مهم‌ترین راهبردهای این برنامه، توسعه دادرسی الکترونیک است و در صورت اجرای درست برنامه‌های ابلاغی در این زمینه شاهد تحول خوبی خواهیم بود که نتیجه آن فراهم آمدن رضایتمندی عمومی خواهد بود.

وی بیان کرد: در بیش از 40 شعبه شاهد برگزاری یک هزار و 770 مورد جلسه دادرسی الکترونیک در دادسراهای عمومی، انقلاب، محاکم قضایی مشهد و شهرستان‌ها بوده‌ایم.

صادقی با اشاره به فضای حاکم بر مناسبات اجتماعی به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: این مجموعه قضایی توانسته با تلاش مضاعف همکاران و کاربست سیاست‌های تحولی ازجمله در زمینه برگزاری دادرسی‌های الکترونیک، تهدید بیماری کرونا را به یک فرصت جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گران‌قدر تبدیل نماید.

رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: هم‌اکنون با هدف حفظ سلامت مراجعین محترم و همکاران گران‌قدر نوبت‌دهی در برخی مجتمع‌های قضایی به ‌صورت الکترونیکی آغاز شده و انشاء الله در صورت فراهم شدن زیرساخت‌ها و تأمین نیازها شاهد گسترش ارائه خدمات الکترونیک قضایی به شهروندان گران‌قدر باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار