کد خبر: 1027754
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
رئیس اداره حقوقی کمیته امداد اصفهان:
جواد کرانی،با اشاره به همکاری ۵۴ وکیل و حقوقدان نیکوکار با این نهاد، گفت: ۵۴۰ پرونده مددجویی از ابتدای سال با همکاری این نیکوکاران مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان اصفهان کمک به مددجویان برای احقاق حقوق خود را از خدمات این نهاد حمایتی عنوان کرد و گفت: در سال ۹۹ تاکنون ۲۲۸۵ خدمت حقوقی به این نیازمندان ارائه شد.

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد اصفهان افزود: مشاوره حقوقی، تنظیم لایحه دفاعیه، شکوائیه و اظهارنامه از مهم‌ترین خدماتی هستند که کمیته امداد اصفهان برای حمایت مؤثر از مددجویان در این زمینه به آن‌ها ارائه می‌کند.

کرانی بابیان اینکه در ۲۷ شهرستان استان اصفهان، میزهای خدمت حقوقی باهدف تسهیل ارائه این خدمات به مددجویان تشکیل‌شده است، افزود: میز خدمت حقوقی برای کمک به مددجویان در این امور و ارتقای سطح آگاهی آنان ایجادشده و مشکلات حقوقی، عدم توانائی برای احقاق حق و پایمال شدن حقوق مددجویان از دلایل تشکیل آن است.

وی با اشاره به همکاری ۵۴ وکیل و حقوقدان نیکوکار با کمیته امداد اصفهان، گفت: ۵۴۰ پرونده مددجویی از ابتدای سال با همکاری این نیکوکاران مورد رسیدگی قرار گرفت.

کرانی در رابطه با سازوکار تعامل کمیته امداد اصفهان با حقوقدانان داوطلب، به ارتباط خوب این نهاد با کانون وکلای اصفهان و مرکز مشاوران قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: افراد تحت حمایتی که دارای مشکلات حقوقی هستند به کانون وکلا معرفی و نسبت به ارائه خدمات و پیگیری پرونده آن‌ها از سوی وکلای نیکوکار اقدام می‌شود.

کرانی تلاش درزمینهٔ کاستن از هزینه‌های دادرسی و کارشناسی مددجویان را از دیگر خدمات حقوقی کمیته امداد اصفهان اعلام کرد و گفت: در این مدت ۱۷۰۰ مکاتبه برای معافیت مددجویان از پرداخت هزینه‌های دادرسی با مراجع قضایی صورت گرفت.

وی همچنین گفت: در مردادماه سال جاری تفاهم نامه با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی منعقد شد که بواسطه آن هزینه های این دفاتر برای مددجویان کمیته امداد رایگان است.

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد اصفهان در پایان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در کنار ارائه خدمات حقوقی را آگاه‌سازی و آموزش مددجویان عنوان کرد و گفت: ۱۸۳۵ نفر در این مدت از خدمات مشاوره حقوقی بهره‌مند شدند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر