کد خبر: 1027450
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان:
ماموران انتظامی شهرستان اصفهان طی ۲ عملیات موفق به کشف ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق شدند.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حميدرضا اکبري" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران يگان امداد حين گشت زني هاي هدفمند خود در سطح شهر به يک دستگاه خودروي مزدا وانت در اتوبان "اقارب پرست" مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ اکبري افزود: پس از توقيف خودروي مذکور در بازرسي از آن 7 دستگاه ماشين لباسشويي خارجي فاقد مدارک مثبته گمرکي کشف و به همراه راننده و خودروي توقيفي به کلانتري 28 اصفهان منتقل شدند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اینکه ارزش این محموله توسط کارشناسان مربوطه يک ميليارد و 400 ميليون ريال اعلام شده از عملياتي ديگر توسط ماموران کلانتري 13 اصفهان خبر داد و افزود: ماموران آن يگان نيز با دريافت خبري مبني بر تخليه بار قاچاق در يک انبار رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: ماموران با هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام شده و دو خودروی پرايد و پژو 405 را که حامل کالاي قاچاق و در حال تخليه لوازم خانگي و لوازم آرايشي بودند مشاهده و بلافاصله در اين خصوص 2 قاچاقچي دستگيرشد.

اکبري افزود: در بازرسي صورت گرفته 69 عدد انواع لوازم آرايشي زنانه و 11 دستگاه مايکروفر و 3 دستگاه ماشين لباسشويي خارجي فاقد مدارک گمرکي به ارزش يک ميليارد و 200 ميليون ريال کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: در مجموع اين دو عمليات 2 ميليارد و 600 ميليون ريال کالاي قاچاق کشف و خودروهاي حامل کالاي قاچاق به پارکينگ منتقل و متهمان به همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر