کد خبر: 1025231
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
مشاور سازمان لیگ فوتبال گفت: در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای به شدت افزایش ناگهانی قرارداد‌ها بازیکنان را رصد و ارزیابی می‌کنیم و جلوی آن گرفته خواهد شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: غلامرضا بهروان در گفتگو با ایسنا درباره برگزاری لیگ برتر با وجود افزایش آمار شیوع کرونا اظهار کرد: در شرایط امروز کشور ما و تمام دنیا نظر ستاد مقابله با کرونا مهم است و همه باید تابع نظر آن‌ها باشند. تا امروز هم گفتند که مسابقات را می‌توانید برگزار کنید و از جمعه آینده به امید خدا این رقابت‌ها شروع خواهد شد. تا الان نظر به برگزاری مسابقات داده شده است و این مسابقات برگزار می‌شود.

او درباره احتمال حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: این مساله در دست بررسی است و کشور‌های دیگه هم با یک شرایطی تماشاگر‌ها را وارد ورزشگاه‌ها کرده‌اند. حضور تماشاگر‌ها منوط به این است که ستاد ملی مبارزه با کرونا این مساله را قبول کند. تا آنجا که به ما ابلاغ شده است تا پایان سال اصلا بحث حضور تماشاگران در ورزشگاه مطرح نیست. مگر این که شرایط تغییر خیلی مثبتی کرده باشد، اما فعلا افق به این شکل است و حضور تماشاگر‌ها منتفی است.

وی ادامه داد: این یک تجربه جدید بود و سال گذشته هم ورزشگاه‌ها و تیم‌ها به خاطر کرونا تمهیداتی را می‌اندیشیدند. ضدعفونی ورزشگاه، نیمکت‌ها، رختکن‌ها، ورودی‌ها، جلوگیری از حضور تماشاگر‌ها و آزمایش کرونا از این موارد هستند که باید رعایت می‌کردند. امسال باتوجه به تجربه‌ای که به دست آمده است، وضعیت بهتر شده است و عادت کردند که تمام موارد را رعایت کنند. به هر حال اولویت سلامتی مردم است و ورزشکاران هم جدا از مردم نیستند. وقتی سلامتی اولویت است، طبیعی است که ستاد ملی مبارزه با کرونا حرف اول و آخر را بزند.

مشاور سازمان لیگ فوتبال با بیان این که حیات فوتبال به این است که به فعالیتش ادامه دهد، عنوان کرد: مردم هم انتظاراتی دارند، اما مسوولان امر یعنی ستاد مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی برای خودشان یک شاخص‌هایی را دارند و این شاخص‌ها اگر رو به وخامت برود، قاعدتا دستورات جدیدی صادر خواهند کرد.

او درباره افزایش ناگهانی قرارداد بازیکنان فوتبال در ایران گفت: هر مدیر باشگاهی که این قرارداد‌ها را می‌بندد، اگر منابع مالی‌اش تعریف نشده باشد، همین‌طور بدهی باشگاه‌ها افزایش خواهد یافت و انباشته می‌شود. این به هیچ وجه نظر‌ای اف سی نیست. آن‌ها به خاطر بدهی‌های زیاد باشگاه‌های ایرانی نگاه بیش‌تری به فوتبال ایران دارند. ما در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای به شدت این مسائل را رصد و ارزیابی می‌کنیم و جلوی این کار‌ها گرفته خواهد شد.

بهروان اضافه کرد: جامعه از لحاظ هزینه‌ها شکل افسار گسیخته پیدا کرده است چرا که روز به روز و ساعت به ساعت قیمت‌ها در حال افزایش است. بازیکن‌ها هم می‌گویند دستمزد‌های ما هم همین‌طور باید بالا برود؛ اما فوتبال در ایران منابع درآمدی بسیار محدودی دارد و باید برای سلامت خودش اندیشه و طرح تازه‌ای را به وجود بیاورد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار