کد خبر: 1023770
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل:
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: پیشرفت فیزیکی باند فرودگاه اردبیل به ۸۳ درصد رسید و برای بهسازی باند اصلی به میزان ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار تزریق می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدفخرالدین هاشمی در بازدید از فرودگاه اردبیل اظهار داشت: بیش از یک هزار و 600 متر عملیات آسفالت‌ریزی نیز در این مجموعه محقق شده است و تاکنون یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی این پروژه در نظر گرفته شده و مابقی نیز با ادامه این پروژه اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: شرایط جوی نامساعد و نیز خاموش شدن برخی از دستگاه‌ها در فرودگاه اردبیل از مواردی است که سبب لغو پروازها بیشتر از گذشته بوده اما با تکمیل و بهسازی باند فرودگاه انتظار می‌رود لغو و مشکل تأخیر پروازها برطرف شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل ادامه داد: انتظار می‌رود با تجهیز باند اصلی فرودگاه اردبیل 95 درصد پروازهای لغو شده در شرایط عادی برگزار شود که تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آمده است تا تمامی پروازها برقرار شود و مشکلی در این باره پیش نیاید.

هاشمی اظهار کرد: یکی از مشکلات دیگری که با آن مواجه هستیم این است که علی‌رغم این که تمام زیرساخت‌ها در فرودگاه مرز هوایی فراهم است اما شرکت‌های هواپیمایی از پروازهای خارجی استقبال نمی‌کنند در حالی‌که این مجموعه آمادگی برقراری پروازهای متعدد را دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر