کد خبر: 1016521
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
باهمت بسیج اصناف شهرکرد؛
همزمان با ماه محرم و در ادامه نهضت کمک‌های مؤمنانه، ۵۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در شهرستان شهرکرد توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرکرد از تهیه 50 بسته گوشت گرم به ارزش هربسته 150 هزار تومان و توزیع آن بین نیازمندان و افرادی که مشاغل آنها از بابت کرونا آسیب دیده اند خبر داد.

وی، اظهار داشت: با توجه به فرمایش فرمانده کل قوا در روز نیمه شعبان مبنی بر مواسات با نیازمندان و آسیب دیدگان كرونا، قرارگاه رزمایش کمک مومنانه در این حوزه تشكیل گردید، تا با لطف خداوند متعال این كار با وسعت و كیفیت بهتر نسبت به گذشته صورت گیرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرکرد تصریح کرد: این رزمایش در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری جهت کمک به قشر آسیب دیده جامعه از بیماری کرونا انجام شد.

وی، افزود: در راستای لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در رزمایش کمک مومنانه، به نیت سلامتی وتعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه و رفع بلا از جهان، در ششمین مرحله کمک مومنانه، 50 بسته گوشت گرم به ارزش هر بسته 150 هزار تومان با همکاری خیران عزیز آماده و تقدیم خانواده ها و کسبه آسیب دیده از بیماری کووید ۱۹ شد.

گفتنی است؛ توزیع کیسه های آرد، مشارکت در مباحث ضدعفونی و پاکسازی اماکن عمومی، همکاری با دستگاه های مختلف در نظارت بر بازار، دیدار با خانواده شهدای اصناف، برگزاری جلسات آموزشی فقه بازار، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و ... از دیگر اقدامات بسیج اصناف شهرستان شهرکرد از شروع انتشار ویروس کرونا در سطح استان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر