کد خبر: 1016061
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: برای کاهش تصادفات جاده ای در مناطق مختلف استان اردبیل دولت نسبت به ساماندهی حداقل 50 کیلومتر از جاده‌های شمال استان اقدامات لازم را عملیاتی کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در نشست با معاون رئیس جمهور در اردبیل اظهار داشت: یکی از مطالبات اساسی استان اردبیل این است که در راستای کاهش تصادفات جاده ای در مناطق مختلف استان دولت نسبت به ساماندهی حداقل 50 کیلومتر از جاده‌های شمال استان اقدامات لازم را عملیاتی کند.

امام جمعه اردبیل با ابراز تاسف از تصادفات منجر به فوت در جاده‌های شمال استان اردبیل افزود: انتظار داریم در این زمینه دولت با برنامه‌ریزی دقیقی اقدامات لازم را عملیاتی کرده و با ساماندهی جاده‌های پرخطر استان گامی در راستای حل این معضل در جامعه بردارد.

عاملی با اشاره به دستاوردهای سفر معاون ریاست جمهوری به استان اردبیل تصریح کرد: مصوباتی که در  این سفر تصویب شد بسیار عالی است که بنده از طرف مردم استان اردبیل از دولت قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در ادامه بیان کرد: خبر اختصاص ردیف بودجه برای الحاق شبکه ریلی اردبیل به شمال استان و به ویژه حوزه قفقاز بسیار خوش آیند است که از این بابت از مجموعه دولت قدردانی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: به نظر بنده سفر امروز معاونت ریاست جمهوری به اردبیل به دلیل داشتن دستاوردها و مصوبات بسیاری در سطح بالا از بی‌نظیر ترین سفرهای مسئولان کشوری به اردبیل خواهد بود که انتظار داریم تمامی مصوبات به زودی عملیاتی شده و شاهد تاثیرات مثبت آن در منطقه باشیم.

عاملی تخصیص 100 درصدی اعتبارات سفر ریاست جمهوری را نیز دستاوردی مهم دانست و گفت: پروژه‌های سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل نیز برای استان اردبیل بسیار حائز اهمیت هستند.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: یکی از اساسی‌ترین مشکلاتی که سرمایه‌گذاران در استان اردبیل دارند مشکلات ارزی است که از سازمان برنامه و بودجه کشور انتظار حل این مشکلات و مسائل را نیز داریم.

وی افزود: همچنین از دولت انتظار داریم در تصویب منطقه آزاد تجاری استان اردبیل اهتمام ویژه‌ای داشته باشد چراکه با آن شاهد حل و گشایش بسیاری از مسائل ویژه در حوزه اقتصادی و صادراتی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: با وجود اینکه در شدیدترین دوران تحریم‌ها قرار داریم اما در حوزه زیرساخت‌ها و عمرانی در مناطق مختلف کشور اقدامات خوبی انجام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر