کد خبر: 1015826
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
چاپ نوزدهم کتاب مهارت ‌های زندگی در سیره رضوی از سوی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) روانه بازار کتاب شد.

به ‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) چاپ نوزدهم کتاب مهارت ‌های زندگی در سیره رضوی را با تجدید نظر و اضافات کلی، با همکاری مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در قطع وزیری و با قیمت 270 هزار ریال منتشر و روانه بازار کرده است که مجموع شمارگان چاپ شده این اثر تا کنون به 128 هزار و 500 نسخه می رسد.
این کتاب توسط محمدرضا شرفی نوشته شده است که در 5 بخش مفاهیم و کلیات، مهارت ‌های زندگی، مهارت‌ های خانوادگی، راه های موفقیت در زندگی و مهارت‌ های تربیتی(فرزندپروری) به بررسی اندیشه و سیره علمی و عملی امام رضا(ع) در عرصه هایی چون مهارت خودآگاهی، تفکر خلاق، ارتباط موثر، حل مسئله ، تصمیم گیری و... پرداخته است.
در این کتاب رهنمودهای امام رضا(ع) به دو دسته تقسیم می ‌شود که برخی به گونه ‌ای مستقیم به موضوع مهارت‌ های زندگی پرداخته و برخی دیگر بازتابنده نگاه کلی و جامع ایشان است و می ‌توان با رویکردی تعمیمی آن را به موضوع مهارت‌ های زندگی پیوند داد.
بهره ‌گیری از آیات قرآن کریم، ارجاع به منابع حدیثی در استخراج احادیث رضوی و دیگر روایات ائمه(ع)، استناد به آموزه ‌های نبوی، تنظیم نمایه ‌هایی مانند نمایه احادیث رضوی، نمایه رجالی و نمایه اصطلاحات مهارت‌ های زندگی از ویژگی‌ های این اثر است.
علاقه ‌مندان برای تهیه این کتاب می ‌توانند به نشانی اینترنتی‌www.Behnashr.com یا فروشگاه‌ های کتاب و محصولات فرهنگی به نشر در مشهد و نمایندگی ‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار