کد خبر: 1015698
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
دادستان شهرستان سرخس؛
دادستان شهرستان سرخس از انجام فعاليت هاي صنعت نفت و گاز در اين شهرستان مرزي در راستاي عمل به مسئوليت هاي اجتماعي شركتي تقدير كرد.

حيدر جهاني در نشست مديران شهرستان با مديران عامل و پيمانكاران شاغل در صنعت نفت و گاز گفت: در طول ساليان گذشته فعاليت هاي موثر و خدمات ارزنده اي در شهرستان انجام شده است.

وي اظهار داشت: خوشبختانه با دستور مديرعامل محترم شركت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد، اقلام مورد نياز پالايشگاه از سطح شهرستان تامين مي گردد كه اين امر باعث گردش مالي بسيار خوبي در سرخس شده است و مردم اين فعاليت ها را از نزديك مشاهده و لمس مي كنند.

اين مقام مسئول تصريح كرد: انتظار مي رود پيمانكاراني كه در حوزه نفت و گاز فعاليت مي نمايند از اين سفره و نعمت انقلاب كه براي آنان از شهرستان سرخس فراهم شده در بخش مسئوليت هاي اجتماعي ورود پيدا كنند تا مردم خدمات آنها بهره ببرند.

جهاني با اشاره به به شرايط كشور در موضوع بيماري كرونا و كمبود تجهيزات پزشكي در بيمارستان لقمان سرخس تاكيد كرد: انتظار داريم پيمانكاران بخشي از سود پيمان خود را در قالب مسئوليت اجتماعي شركتي در حوزه بهداشت و درمان و كمك به خريد تجهيزات پزشكي هزينه نمايند.

دادستان شهرستان مرزي سرخس خاطر نشان كرد: كمك هاي  پيمانكاران محلي و غير محلي فعال در منطقه بايد افزايش يابد و مديران عامل صنعت نفت و گاز با راهنمايي هاي خود به پيمانكاران، آنها را به مشاركت در بخش مسئوليت اجتماعي دعوت نمايند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار