کد خبر: 1015375
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد اعلام کرد؛
معاون عمران، حمل و نقل وترافیک شهرداری مشهد گفت: با نصب اولین قطعه از عرشه چپ گرد غیرهمسطح تقاطع چهار سطحی آزادگان، عملیات سگمنت گذاری این چپ گرد آغاز شد.

خلیل الله کاظمی در این خصوص افزود: تقاطع میدان نمایشگاه دارای 4 سطح است که سطح منفی یک بولوار نمایشگاه را به بولوار هاشمی رفسنجانی و سطح صفر به صورت میدان اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: همچنین سطح مثبت یک این تقاطع، شرق بزرگراه امام علی(ع) را به غرب بزرگراه امام علی(ع) به سمت چناران متصل می کند.
وی تصریح کرد: سطح مثبت دو این تقاطع نیز دارای دو چپ گرد است، که یکی ازبزرگراه امام علی(ع) به بولوار نمایشگاه و چپ گرد دیگر از غرب بزرگراه امام علی (ع)، سمت چناران را به بولوار هاشمی رفسنجانی متصل خواهد کرد.
کاظمی با اشاره به این که عملیات سگمنت گذاری یکی از این چپ گردها که بزرگراه امام علی (ع) را به بولوار نمایشگاه و بولوار وکیل آباد متصل می کند، از پنجشنبه گذشته آغاز شده است اظهارکرد: این چپ گرد دارای 250 قطعه سگمنت است که در محل تولید و به تدریج نصب خواهد شد.
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده دو سطح از این تقاطع چهار سطحی شامل میدان در همکف و زیرگذر تا آبان ماه امسال و یکی از چپ گردها نیز در بهمن ماه تکمیل می شود.
وی افزود: درمجموع سه سطح از چهارسطح تقاطع غیر همسطح آزادگان 22بهمن به بهره برداری خواهد رسید.
وی درادامه گفت: هزینه اجرای این تقاطع 4 سطحی حدود 200میلیارد تومان پیش بینی شده است که این هزینه به صورت 25 درصد نقد و 75 درصد غیر نقد بصورت تهاتر زمین ، پروانه و مجوز تامین خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار