کد خبر: 1015362
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
برای نخستین بار؛
مدیرعامل شرکت قند تربت حیدریه از کسب جایزه «برند شایسته تقدیر استان خراسان رضوی» توسط این شرکت برای نخستین بار خبر داد.

احسان اژدری بیان کرد: در هشتمین مراسم سالانه معرفی و تجلیل از برندهای برتر خراسان رضوی که با حضور علیرضا رزم ‌حسینی؛ استاندار خراسان رضوی، غلامحسین شافعی؛ رئیس اتاق بازرگانی ایران و همچنین روسای تشکل های صنعتی استان و جمعی از فعالان اقتصادی برگزار شد، از ۱۸ واحد صنعتی تولیدی و صنفی تجلیل به عمل آمد.
وی ادامه داد: در این مراسم که به همت انجمن مدیران صنایع خراسان برگزار شد، در حوزه صنعت، 15 شرکت برگزیده شدند که شرکت قند تربت حیدریه یکی از آن ها بوده است.
مدیر عامل شرکت قند تربت حیدریه با اشاره به اقدامات این مجموعه برای کسب این موفقیت تصریح کرد: در این راستا آموزش هایی توسط مشاورانی به همکاران شرکت داده و برنامه هایی برای پیشبرد و اطلاع برند مجموعه و حفظ جایگاه فعلی انجام شد.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به پذیرش در بورس و لزوم اعتماد سازی برای مشتریان و خریداران سهام در آینده نزدیک لازم است در مورد توسعه برند اقدامات جدی صورت گیرد.
اژدری درباره اهمیت برندسازی صنایع خاطرنشان کرد: با توجه به این که لازم است شرکت های فعال در حوزه های گوناگون، هویت تجاری مناسبی داشته باشند، لذا در مورد توسعه برندینگ در شرکت قند تربت حیدریه تصمیم گرفته شد به طور عمیق تری با مشتری ارتباط برقرار کنیم، چرا که برند سازی به تثبیت نام شرکت در ذهن مشتری کمک بزرگی می کند.
وی با اشاره به فعالیت بیش از ۶۰ سال شرکت قند تربت حیدریه در زمینه تولید شکر با بهترین کیفیت گفت: به همین منظور می ‌بایستی جایگاه و نام برند شرکت توسعه یابد و بتوانیم به انتظارات همیشگی مشتریان همچون کیفیت و خدمات مناسب پاسخ دهیم.
اژدری ادامه داد: با توسعه برند شرکت، وفاداری مشتریان افزایش پیدا می کند که این امر باعث سوددهی بیشتر، رقابت مناسب تر و همچنین مقابله بهتر با بحران ها خواهد شد.
مدیر عامل شرکت قند تربت حیدریه افزود: ارزیابی صورت گرفته در جایزه برند شایسته تقدیر استان، بر اساس استانداردهای بین المللی بوده و طبعا شرکت های برگزیده در این رقابت، قادر خواهند بود به راحتی اعتماد مشتریان را جلب کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار