کد خبر: 1015340
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
وزیر امور خارجه سابق آمریکا اعلام کرد، اگر نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر پیروز شود، کار کردن در دولت وی را بررسی می‌کند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا گفت: آماده‌ام تا هر طور می‌توانم در این راه کمک کنم چرا که فکر می‌کنم این لحظه‌ای است که هر آمریکایی بدون در نظر گرفتن جناح، اعتقادات، سن، نژاد و جنسیتش باید برای ترمیم کشورمان دست بکار شود.

وی در جریان سخنرانی در نشست مجازی "نوزدهمین نشست نمایندگان" گفت: اگر از شما خواسته شود خدمت کنید، بدون شک باید آن را در نظر بگیرید.

هیلاری کلینتون با یک مبارزه دشوار برای بدست آوردن تاییدیه سنا تحت کنترل جمهوری‌خواهان مواجه خواهد بود. جمهوری‌خواهان کلینتون را در دوران تصدی‌اش به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا و پس از آن به شدت محکوم کرده‌اند. نحوه عملکرد و مدیریت وی در موضوع حمله به یکی از دفاتر دیپلماتیک آمریکا در بنغازی لیبی و دیگر موضوعات حساسیت و توجه شدید جمهوری‌خواهان را به خود جلب کرده است.

هیلاری کلینتون ضمن تحسین کامالا هریس، سناتور دموکرات از ایالت کالیفورنیا به خاطر پیوستن به جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر به عنوان معاون وی، توصیه‌هایی نیز برای رسانه‌ها و مطبوعات داشت.

وی گفت: با توجه به حضور کامالا به عنوان معاون جو بایدن، همچنان امیدوارم پوشش خبری از نامزدی زنان برای پست ریاست جمهوری یا معاونت رئیس جمهور کمتر جنسیت‌گرایانه، احساساتی و در راستای کم اهمیت نشان دادن باشد.

کلینتون افزود: اگر بایدن و کامالا بتوانند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مایک پنس، معاونش را شکست دهند یک آشفتگی کامل را به ارث خواهند برد. به نظر من جو بایدن و کامالا دوشادوش یکدیگر برای روز‌های بسیار طولانی و شب‌های بسیار کوتاه کار کردن برای اصلاح هر چه سریع‌تر و در حد امکان اوضاع کاملا آماده هستند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار