کد خبر: 1015233
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
به نظر می‌رسد شرایط اجرا در تلویزیون به یک بحران دچار شده است! چراکه هر روز باید شاهد صحنه‌های جنجالی از مجریان تلویزیون یا سلبریتی‌ها باشید، این هفته هم تلویزیون از این حواشی خالی نبود؛ حواشی‌ای که یکی از یکی عجیب‌تر می‌نمود.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: مهر در گزارشی می‌نویسد: مورد اول مربوط به مجتبی پوربخش، مجری برنامه «فوتبال یک» در شبکه ورزش بود که ویدئوی شوخی‌های زشت و زننده‌اش با سرمربی یکی از تیم‌های فوتبال آن هم روی آنتن زنده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و نشان داد مجریانی از این دست برای دیده شدن از هیچ کاری ابایی ندارند. نکته عجیب اینکه پوربخش تازه‌کار هم نیست و چندین سال است که این برنامه را روی آنتن دارد و قطعاً مناسبات تلویزیون و حتی آنتن زنده را می‌دانسته و همین شدت قبیح بودن کارش را بیشتر هم می‌کند.

جالب این است که هیچ یک از مدیران شبکه ورزش یا مدیران بالادستی هم به صورت رسمی توبیخ یا تذکری نسبت به عمل او نداشتند و انگار تلویزیون تا منافعش به خطر نیفتد و طرف مقابل وارد جدل و شکایت نشود، هیچ گاه برخوردی با مجری خاطی حتی در موارد اخلاقی نخواهد داشت، بر عکس مورد دو هفته قبل یعنی رضا امیراحمدی، مجری دیگر تلویزیون که شوخی او باعث دلخوری باشگاه پرسپولیس شده بود و مشاور مدیر شبکه یک سیما طی توئیتی خبر داد که او برکنار شده است، در این مورد، اما از اطلاع‌رسانی و موضع رسمی خبری نبود و تنها در فضای مجازی این شایعه مطرح شد که این مجری برکنار و تولید و پخش برنامه هم متوقف شده است.

حاشیه بعدی مربوط به ویدئویی از اجرای سام درخشانی در مسابقه «ایران» بود که این بار به کم‌اطلاعی مجری برنامه نسبت به سؤال و جواب‌هایی که با یکی از شرکت‌کنندگان طرح شد، مربوط می‌شد؛ دیالوگ‌هایی که نشان می‌دهد نه تنها مجری برنامه اطلاعی نسبت به جغرافیا و تاریخ «ایران» و شخصیت‌ها و چهره‌های تاریخ معاصر که اساساً در این برنامه با نام «ایران» روی آن تأکید می‌شود، ندارد بلکه برنامه‌ساز و تهیه‌کننده هم از این آگاهی برخوردار نبوده‌اند تا اجازه ندهند چنین گاف‌هایی در یک برنامه تولیدی، روانه آنتن پخش شود و حداقل در تدوین مجدد آن را اصلاح کنند. حضور هنرمندان و سلبریتی‌ها طی سال‌های اخیر در تلویزیون با انتقاد‌هایی مواجه بوده که یک دلیل آن همین نداشتن تخصص‌های لازم است، با این حال می‌توان حداقل در بهره‌گیری از چهره‌ها برای اجرای یک برنامه تلویزیونی مخصوصاً در یک برنامه تولیدی و غیرزنده، آن‌ها را با سؤالات، فضا و اطلاعات مورد نیاز برنامه آشنا کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار