کد خبر: 1014927
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
استاندار در نشست با مدیران ستادی:
استاندار خراسان رضوی پست‌های مدیریتی را بدون خدمت صادقانه بی‌اهمیت خواند و گفت: همه ما مدیران باید خود را وقف آبادانی کنیم.

علیرضا رزم‌حسینی در نشست مدیران ستادی استانداری برگزار شد، به راهبردهای اساسی مدیریت استان در یک سال و نیم اخیر پرداخت و گفت: اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی یکی از این راهبردها بود که همدلی و همزبانی از اولین ثمرات آن در استان و شهرستان‌ها به شمار می‌رود.
وی از امضای موافقت‌نامه‌های سرمایه‌گذاری به عنوان دیگر راهبرد استان یاد کرد و افزود: در قالب اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، معین‌های اقتصاد مقاومتی کار خود را در مناطق مورد تعهد شروع کرده و با همت به کار خود ادامه می‌دهند.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در کنار اجرا و پیشبرد مدل اقتصاد مقاومتی در استان، چند پروژه مهم استانی و ملی از جمله طرح همیاران آب، انتقال آب از دریای عمان، طرح ثامن و ساماندهی کشف‌رود نیز در استان دنبال شده است.
رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: کشف‌رود با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها و مدیریت واحد شهرداری مشهد جلو می‌رود و اقداماتی هم تاکنون صورت گرفته است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از علیرضا رشیدیان، استاندار سابق به دلیل انجام اقدامات لازم برای ساماندهی شرکت پدیده ادامه داد: راه‌اندازی کلینیک صنعتی، ساماندهی مرز دوغارون و  ساماندهی حاشیه‌نشینی شهر مشهد و تلاش برای تعیین تکلیف شرکت پدیده و هدایت آن در مسیر قانونی، از دیگر اقداماتی هستند که در استان پیگیری و دنبال شده‌اند.
استاندار خراسان رضوی ضمن اشاره به تشکیل ستاد تدابیر ویژه اقتصادی در خراسان رضوی اظهار کرد: ستاد ویژه تدابیر اقتصادی از یک استان و آن هم خراسان رضوی به عنوان یک الگوی مدیریتی منطقه‌ای شروع شد تا بعد بتواند در سایر استان‌ها نیز اجرایی شود.
رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه مدیران دولتی و حکومتی باید همه توان خود را برای خدمت، توسعه و آبادانی این خاک به کار ببندند، در جمع مدیران ستادی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: همه ما مدیران باید خود را وقف آبادانی کنیم.
گفتنی است، در این جلسه تعدادی از مدیران ستادی استانداری به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار