کد خبر: 1014816
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
مدیر کانون «واو» مردم نهاد خادم الحسین (ع):
مهندس محمد شهبازگفت:عید غدیر درس تجدید بیعت با ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام را به جهانیان دیکته می‌کند و چه خوب که این درس با زنگ انسان دوستی نوع دوستی به شادی دل محرومان مزیّن شد وامیر دل‌ها خطاب به کمیل بن زیادمی فرمایند:هر کس دلی را شاد کند خداوند از آن شادی لطفی برای او قرارمی دهد.

                                                                                                                                                         

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیر کانون «واو »مردم نهاد خادم الحسین(ع)اظهار داشت: بعد از شیوع ویروس منحوس کرونا بسیاری از کشورها دچار مشکلاتی در تهیه موادغذایی شدند و این در صورتی است که در کشور ما ایران با فرمایشات مقام معظم رهبری "مد ظله العالی "مبنی بر طرح کمک‌های مومنانه،«کانون واو » دست به کار شدند و در مکان‌ها یی که مردم کم درآمد دارد مانند منطقه 14 اصفهان اقدام به تهیه و توزیع غذای گرم در بین مردم شدند.

وی بیان کرد: اعضای این کانون که از قشر دانشگاهی هستند بصورت گمنام هر ساله با جمع آوری کمک های خود و برخی افرد خیراقدام به پخت غذا کرده و آن را در مقابل منازل نیازمندان قرار داده و با به صدا در آوردن زنگ خانه محل را ترک می کنند.

مدیر کانون «واو» مردم نهاد خادم الحسین(ع) با تبریک  به مناسبت فرا رسیدن عیدالعضمای شیعیان غدیر خم گفت: در این طرح 3000 هزار غذای گرم  چلو کباب ، چلو مرغ وچلو خورشت  طبخ وبین نیازمندان و محرومان شناسایی شده توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه اطعام نیازمندان و فقرا از مصادیق انفاق و احسان به شمار می‌رود، تصریح کرد: بنابر آیات قرآنی اطعام به نیازمندان در روزهای سخت، نمودی از مجاهدت با نفس و وسوسه‌های شیطانی است.

مدیر کانون « واو» مردم نهاد جوانان خادم الحسین (ع) خاطرنشان کرد: خیرین و جوانان وثامن ها در مناسبت های مختلف در حمایت از نیازمندان و محرومان گام بر می دارند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار