کد خبر: 1014784
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مطرح کرد؛
دکترآرش نجیمی گفت: موارد حاد ابتلا به کرونا در اصفهان رو به افزایش است و در حال حاضر ۱۶۸ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: هم اکنون ۸۴۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های ۲۲ شهرستان استان اصفهان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۰ بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان بستری شدند، افزود: در همین زمان ۹۵ بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی استان اصفهان مرخص شدند و باید دوران نقاهت خود را در منزل سپری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به روند افزایشی موارد حاد ابتلاء به کرونا در اصفهان، تاکید کرد: در حال حاضر ۱۶۸ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان اصفهان بستری هستند.

وی وضعیت هیچ‌یک از شهرستان‌های استان اصفهان از نظر ابتلاء به کرونا را مناسب ندانست و گفت: هیچ شهرستان سفیدی در استان اصفهان در حال حاضر وجود ندارد و وضعیت شهر اصفهان نیز قرمز است.

نجیمی با اشاره به اینکه شیب تند ابتلاء به کرونا با توجه به رعایت زدن ماسک اندکی کاهش داشته است، اما شیب بستری همچنان رو به افزایش بوده است، گفت: به یقین با کمک شهروندان در ارتباط رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک می‌توانیم روند بالای ابتلاء به کرونا را در استان و کشور کنترل کنیم.

وی تاکید کرد: براساس تصمیم ستاد کرونا استان اصفهان، در شهر اصفهان آموزشگاه‌ها و محل‌هایی که فعالیت‌های پرخطر داشتند یک هفته تعطیل است و امکان تمدید براساس تصمیم ستاد ملی کرونا وجود دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر