کد خبر: 1014727
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
صحبت‌های رئیس بنیاد مستضعفان در یکی از برنامه‌های زنده تلویزیونی پس از دو روز همچنان با حاشیه‌هایی همراه است؛ حذف این گفتگو از یکی از سایت‌های دسترسی به برنامه‌های تلویزیونی از جمله این حاشیه هاست.
به گزارش جوان آنلاین ، پرویز فتاح روز شنبه (۱۸ مرداد ماه) به مناسبت یک‌ساله شدن حضورش در بنیاد مستضعفان، مهمان برنامه «نگاه یک» شد. او در بخشی از صحبت‌هایش درباره تکلیف املاک بنیاد مستضعفان سخن گفت که به شدت در شبکه‌های اجتماعی انعکاس پیدا کرد و با پاسخ‌هایی هم از سوی برخی نهاد‌ها و مسوولان همراه شد.

در ادامه‌ی حاشیه‌های حاصل از این گفتگو، به رغم دیده شدن تصاویر، ویدئوی این قسمت از برنامه «نگاه یک» از آرشیو سایت تلویبیون حذف و از دسترس مخاطبان خارج شد.

تلویبیون نرم‌افزاری است که محتوای برنامه‌های صداوسیما را ارائه می‌کند و هرچند سازمان صداوسیما هیچگاه به صورت رسمی مالکیت این سایت را نپذیرفته است، اما گفت وگویی از مدیرعامل این نرم افزار در سال‌های گذشته حکایت از این دارد که تلویبیون متعلق به شرکتی خصوصی است، ولی برند آن متعلق به صداوسیماست.

با این همه فیلم صحبت‌های فتاح در «نگاه یک»، همچنان روی سایت شبکه یک سیما دیده می‌شود و ویدئوی آنهم قابل دسترسی است. هرچند معمولا مخاطبان از طریق سایت‌هایی مانند تلویبیون به تماشای آرشیو برنامه‌ها می‌نشینند تا سایت خود شبکه‌ها
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار