کد خبر: 1014720
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: با حمایت وزارت صمت، گمرک و همکاری زنجیره تامین در هفته آینده هم زمان با تعطیلات تابستانی این خودرو ساز، تکمیل و تجاری سازی ۳۵ هزار دستگاه از خودرو‌های دارای کسری دردستور کارقرار دارد.
به گزارش جوان آنلاين به نقل از ایکوپرس- فرشاد مقیمی با رد شائبه احتکار خودرو در پارکینگ این خودروساز گفت: طی دو سال گذشته برخی از افراد به ویژه در فضای مجازی احتکار خودرو توسط خودرو ساز را طرح کرده اند که این موضوع صحت ندارد.
وی با اشاره به تحریم‌های صنعت خودرو، تصریح کرد: دو سالی که تحریم‌های ظالمانه علیه صنعت خودرو اعمال شده، برای جلوگیری از هدر رفت ظرفیت‌های تولید و توان نیروی انسانی، با وجود کسری برخی قطعات، تولیدرا متوقف نکرده ایم. برخی از قطعات‌های های تک و
الکترونیکی به دلیل مشکلات ارزی با تاخیر از گمرک ترخیص شدو دراین مقطع برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تولید و زمان، ناچاریم خودرو‌ها را با وجود کسری قطعات تولید کنیم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه این خودرو‌ها پس از روند مراحل تولید به کف کارخانه منتقل می‌شوند و پس از ترخیص قطعات مورد نیاز، دراولین فرصت تکمیل وبه مشتریان تحویل داده می‌شود خاطرنشان کرد: این اقدام موجب می‌شود تا سرعت تجاری سازی و تکمیل خودرو‌ها نیز افزایش یافته و متعاقب آن تیراژ تولید حفظ شده و تعهداتمان در قبال مشتریان هرچه بهتر و سریع‌تر محقق شود. زیرا اگر تولید خودرو تا زمان تامین قطعات متوقف شود، روند تولید محصولات به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد.
وی تاکید کرد: اگر خودرویی با تاخیر به دست مشتریان برسد، خودروساز بابت تاخیر در تحقق معوقات خود، جریمه تاخیر نیز می‌پردازد؛ بنابراین زیان نگهداری خودرو در وهله اول متوجه خودروساز است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
خوبه حالا این تحریمها هنوزهست.والا مسئولین دیگه هیچ بهانه وتوجیهی برای لاپوشانی ضعفهای خودشون نداشتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار