کد خبر: 1014719
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
وزیر امور خارجه درباره اینکه آیا تاکنون نسبت به بازگرداندن بخشی از مطالبات مالی‌مان از دیگر کشور‌ها موفق بوده‌ایم، گفت: در برخی موارد بله، اکنون چند کشور مقداری از پول ما را بازگردانده‌اند.
به گزارش جوان آنلاين به نقل از خانه ملت، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با اشاره به اقدامات این وزارتخانه برای استرداد ارز‌های بلوکه شده ایران در بانک‌های کشور‌های مختلف، گفت: ما برای استرداد پول‌های بلوکه شده کشورمان مذاکره انجام می‌دهیم و در صورت لزوم، از طریق شکایت در دادگاه‌ها هم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه روش‌های مختلفی برای بازگرداندن پول از طریق تهاتر یا خرید‌هایی از کشور‌های مورد نظر وجود دارد، تصریح کرد: انواع روش‌ها طی این چندین سال برای بازگرداندن پول‌های کشورمان از دیگر کشور‌ها پیدا شده و ما هم مطمئنا از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون نسبت به بازگرداندن بخشی از مطالبات مالی خود از دیگر کشور‌ها موفق بوده‌ایم، اظهارداشت: در برخی موارد بله، اکنون چند کشور مقداری از پول ما را بازگردانده‌اند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
چرا کشور کره جنوبی با سرقت هفت میلیارد دلار پول ملت ایران ؛ توسط ایران تحریم نمی‌شود و همچنان فروشگاه‌های ایران مملو از کالاهای کره ای است با نو آوری و دانش کافی هر چیز و هر تصمیم درست و قدرتمندانه ای برای غلبه آسان بر اراده بیگانگانی چون کره ای ها که پول ما را بلوکه کرده اند ممکن است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار