کد خبر: 1014537
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
در بازار سکه و طلا امروز قیمت ها مقداری کاهش داشت و در حالی که نرخ خرید دلار و یورو ثابت مانده بود، نرخ فروش این دو نوع ارز هم با کاهش قیمت مواجه شد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: بعد از تعطیلات روزهای جمعه و شنبه، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه)، با کاهش قیمت همراه شد و به ۱۰ میلیون و ۳۲۵ هزار تومان رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

بنا بر اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر قطعه نیم سکه هم پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است و هر قطعه ربع سکه هم سه میلیون تومان فروخته می شود.

سکه یک گرمی هم یک میلیون و ۶۳۰ هزار تومان داد و ستد می شود. در طلافروشی ها هم هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۶۵ هزار تومان خرید و فروش می شود.

اما صرافی‌های بانکی امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۲ هزار تومان می‌خرند و معادل ۲۲ هزار و ۱۰۰ می‌فروشند که نرخ خرید دلار نسبت به آخرین روز معاملات هفته گذشته ثابت مانده درحالیکه نرخ فروش آن ۹۰۰ با کاهش قیمت مواجه شده است.

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۶ هزار تومان می‌خرند و به قیمت ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید یورو نیز ثابت مانده اما نرخ فروش آن ۶۵۰ تومان کاهش یافته است.

علاوه براین، بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۰ هزار و۱۹۶ تومان و هر یورو را معادل ۲۳ هزار تومان می‌خرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار