کد خبر: 1014135
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: یکی از برنامه های آتی بنیاد، توسعه و تجهیز مرکز بازتوانی امام خمینی (ره) ویژه جانبازان اعصاب و روان در مشهد مقدس است.

حجت الاسلام حسین معصومی با گرامیداشت دهه ولایت در جلسه تکریم و معارفه سرپرست مرکز بازتوانی امام خمینی (ره) که در سالن جلسات این مرکز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: جلسه امروز در حقیقت تشکر از زحمات یک خادم است که به ایثارگرانی خدمت کرده که به معنای واقعی مظلوم هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: یکی از برنامه های بنیاد برای مراکز توانخبشی و بازتوانی حضور مسئولان در این مراکز بوده که از نزدیک با مشکلات جانبازان آشنا شده و از این طریق بستر های همکاری گسترش یابد.
وی افزود: همکاری های خوبی با شهرداری، شورای شهر و آستان قدس رضوی داریم و به دنبال ارتقا و گسترش این همکاری ها هستیم تا بتوانیم خدماتی در خور جایگاه و منزلت جانبازان اعصاب و روان ادا کنیم.
وی به توسعه مرکز بازتوانی امام خمینی (ره) اشاره و تاکید کرد: در راستای ارتقا و گسترش این مرکز، جلسات متعدد بین بنیاد و دانشگاه علوم پزشکی تشکیل و رئیس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص مجوز های لازم برای این مرکز دستورات موکدی داده است که به زودی این مرکز دارای مجوز رسمی خواهد شد.
وی با بیان اینکه تبدیل شدن این مرکز به بیمارستان 64 تخت خوابی یکی از برنامه های آتی بنیاد است، گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در حال حاضر به دنبال تامین تجهیزات و امکانات این مرکز هستیم و امیدواریم در آینده با همکاری مسئولان ذیربط مرکز باز توانی به بیمارستان 64 تخت خوابی ارتقاء یابد.
حجت الاسلام معصومی در خصوص انسجام سه مرکز افزود: مرکز بازتوانی امام خمینی (ره) جانبازان اعصاب و روان مرکز ارتز پروتز و درمانگاه تخصصی شاهد مشهد هر سه زیر نظر شرکت متد فعالیت می کند و امیدواریم با این انسجام تمرکزی در هزینه ها و درآمد ایجاد و بتوانند پاسخگوی جامعه ایثارگری باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی در پایان این جلسه که رئیس متد، اعضای شورای معاونین بنیاد استان و کادر درمانی این مرکز نیز حضور داشتند،با اهدای لوح سپاس از زحمات محمد علی سرافراز قدردانی و هاشم صیامی را به عنوان سرپرست مرکز باز توانی امام خمینی(ره) مشهد معرفی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار