کد خبر: 1013898
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی؛
گازرسانی روستایی که با نهضت گازرسانی آغاز شد، دسترسی مردم را به یک خدمت ممتاز میسر کرد و در واقع، یکی از مهم ترین خدمات ارایه شده به مردم محسوب می شود.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی صبح دیروز 13 مرداد ماه سال جاری در مراسم کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه های گازرسانی استان خراسان رضوی که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت، حسن منتظر تربتی، معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و جمعی از مسئولین استانی و محلی برگزار شد، اظهار کرد: تلاش شرکت ملی گاز ایران در این زمینه و ارائه خدمتی پاک به مردم که بسیار ستودنی است، اکنون به ثمر نشسته و ما شاهد آن هستیم که ضریب نفوذ گاز در روستاها و شهرهای کشور، بی نظیر است.

وی با بیان این که گازرسانی به صنایع، بسیاری از سرمایه گذاری ها را امکان پذیر می سازد، گفت: با گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی، یکی از چالش های بزرگ سرمایه گذاری در مناطق مختلف که داشتن منبع مطمئن تامین انرژی است، رفع شده و امیدواریم که با تداوم این روند، شاهد به کارگیری بیشتر سرمایه های سرگردان در کشور باشیم.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم در برنامه های کلان وزارت نفت، که تداوم پروژه های گازرسانی روستایی و صنعتی در آن دیده شده، بتوانیم شاهد آبادانی هرچه بیشتر کشور باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار