کد خبر: 1013744
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
فرماندارشهرستان خوانسار:
محمود مسلم زاده گفت: فاضلاب شهری خوانسار حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که سعی داریم با تأمین اعتبار تاپایان امسال بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، فرماندار خوانسار عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند، زمانی مسئولین می‌توانند از جامعه مطلع باشند که ارتباط و تعامل پایدار دوسویه باشد.

وی گفت: امروزه با پیشرفت تکنولوژی حوزه‌های خبری و رسانه‌های مختلف در حد بسیار وسیعی پیشرفت کردند و شبکه مجازی نیز ارتقای نگرش عموم جامعه را در برداشته است، امروزه در جامعه ما از سنین پایین تا پیشکسوتان در حوزه خبری موشکافانه به دنبال خبر هستند که از برکات امروز جامعه است.

فرماندار خوانسار بیان داشت: شهرستان خوانسار در یک مقایسه برای ارزش افزوده‌ای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های منحصر به فردی دارد و حتی فرهنگ و رویکرد و مَنش خاصی که در حوزه‌های اجتماعی فرهنگی و اقتصادی خوانسار ریشه در آئین و رسوم کهن ایرانی است.

مسلم‌زاده گفت: شهرستان خوانسار دارای سه دهستان و ۱۸ روستا با شرایط خاص اقلیمی دارد که رنگ و رخ ویژه بر آن حادث شده است، در حوزه‌های اجتماعی علما و فرهیختگان و شاعران خوانسار نقش و جایگاه ویژه داشتند و در حوزه‌های اقتصادی نیز خوانسار به همین روش است.

وی تصریح کرد: خوانسار در حوزه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد و اقدامات خوب و پایداری را باید انجام دهیم، اقدامات روزمرگی از جمله پیگیری کار مردم در میز خدمت باید انجام شود.

فرماندار خوانسار گفت: امروزه جوامع و کشورهای توسعه یافته مبتنی بر برنامه‌ریزی است که روش‌های مختلفی نیز دارد، سرشماری نفوس و مسکن در کشورهای توسعه یافته هر دو سال یک بار انجام می‌شود و منحصر به شمارش تعداد افراد نیست بلکه بر اساس آیتم‌های مختلف از سواد تا بیکاری را احصا می‌کنند اما متأسفانه در کشور ما سرشماری نفوس و مسکن هر پنج سال یک بار که برگزار می‌شود و آمار آن پس از دو سال منتشر می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس آمایش سرزمین استان اصفهان در کشور ترسیم شده و برش‌های شهرستانی نیز آماده شده است، سند آمایشی خوانسار نیز بر اساس کارهای ماندگار و بنیادی در چند آیتم تهیه شده است که آیتم گردشگری در عرصه‌های مختلف از جمله آب و هوای مساعد و گیاهان دارویی و گردشگری سلامت غرب استان و گردشگری ورزشی از نمونه‌های آن است.

فرماندار خوانسار تصریح کرد: در صنعت گردشگری کشور و جامعه‌ای می‌تواند سهم مطلوبی به خود اختصاص دهد که زیرساخت‌های آنکه شامل هتل، حمل و نقل و جاده‌های دسترسی و المان‌ها و مبلمان شهری غیره است، فراهم باشد.

وی خاطرنشان کرد: از سال‌های گذشته جاده کمربندی و جاده دسترسی به تونل خوانسار– بوئین میاندشت و چند پروژه مهم برای شهرستان با زحمات مسئولین قبلی شهرستان انجام شده است که تا پایان دولت با پیگیری‌ها شاهد پیشرفت فیزیکی و بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.

مسلم زاده تصریح کرد: اکنون فاضلاب شهری خوانسار با حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در صورت تأمین اعتبار تا پایان امسال بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته باشد.

وی گفت: در حوزه صنعتی، احداث کارخانه مواد غذایی و دستیابی به صنایع های‌تک را در خوانسار با جدیت دنبال می‌کنیم چون زیبنده شهری که آب و هوای مطلوبی دارد نیست که مورد تهدید آلاینده‌های صنایع باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر