به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در برنامه های هفته های گذشته نیز تمامی جوانب و پروتکل های بهداشتی رعایت و پخش آنلاین برنامه نیز انجام گرفت، افزود: با این وجود در شرایط جدید و بر اساس ابلاغیه ها، برنامه های افتتاحیه مناطق و یا پروژه ها و خدمات جدید شهری در قالب های رسانه ای به صورت آنلاین و یا در قالب برنامه های تلویزیونی، ویدئوکنفرانسی و دیگر قالب های متناسب با شرایط و فضا، برگزار شده و به مردم اطلاع رسانی می شود.
وی با بیان اینکه در این شرایط، باید خدمات رسانی به مردم را اطلاع رسانی و امیدآفرینی کرد، اظهار داشت: برای تضمین سلامتی مخاطبان و همچنین بر اساس جدیدترین تصمیم گیری ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، لازم است با استفاده از ابزارهای رسانه ای مختلف و به صورت ویدئو کنفرانسی و ...در خصوص برنامه ها و پروژه های جدید اقدام شود.
وی تأکید کرد: آگاهی از اقدامات و خدمات جدید، حق مردم است. از سوی دیگر شهرداری اصفهان به عنوان یک نهاد عمومی خدمت رسان اکنون در نقطه ای قرار دارد که بسیاری از پروژه ها و یا خدمات جدید قابل ارایه به شهروندان، در آستانه افتتاح و یا بهره برداری است که تلاش داریم علاوه بر رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و جوانب ابلاغ شده، اطلاع رسانی خدمات و طرح های جدید را نیز به گوش شهروندان رسانده و آنان را از امکانات و خدمات جدیدی که برای بهبود سطح کیفی زندگی شهروندان، آماده شده است، مطلع سازیم.
وی ادامه داد: در برنامه این هفته " هر یکشنبه، یک افتتاح " که هشتمین برنامه از این سلسله برنامه ها است، خدمات جدید سازمان تاکسیرانی در بخش کیف پول الکترونیک شهروندی و پرداخت هوشمند کرایه تاکسی (QR) با پوشش یک هزار دستگاه تاکسی آغاز می شود و در اختیار شهروندان قرار می گیرد. از آنجا که این خدمات، نیاز به رد و بدل کردن پول بین مسافر و راننده تاکسی را حذف می کند، این اقدام و این اتفاق در کاهش انتقال بیماری کرونا نقشی اساسی دارد و یکی از پروژه هایی است که به صورت مستقیم با نیاز روز بخش مهمی از شهروندان در ارتباط خواهد بود.