کد خبر: 1013729
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵
رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد:
رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: اولین جلسه رسیدگی به اتهامات مدیرعامل شرکت صدرا نفت پارسیان با یک هزار و هفتصد شاکی در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان محمدرضا حبیبی اظهار داشت: اولین جلسه رسیدگی به اتهامات مدیرعامل شرکت صدرا نفت پارسیان با یک هزار و هفتصد شاکی در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: مدیرعامل شرکت صدرا نفت پارسیان در سال ۱۳۹۴ با راه اندازی شرکتی با هدف تولید بنزین و فراورده‌های نفتی در شهرک صنعتی علویجه به جذب و قبول سرمایه از طریق انتشار آگهی با سودهای کلان و غیرمتعارف اقدام نموده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد: پس از گذشت مدت زمانی با عدم توانایی در پرداخت سود، سرمایه گذاران با ادعای مصرف پول آن‌ها در جاهای دیگر غیر از واحد احداثی اقدام به طرح شکایت در دادگستری نموده و در نتیجه پرونده‌ای با حدود یک هزار و ۷۰۰ نفر شاکی و مطالبه مبلغی بالغ بر ۱۲۹ میلیارد تومان در شعبه سوم دادگاه کیفری یک اصفهان تشکیل شد.

وی خاطرنشان ساخت: اولین جلسه رسیدگی به این پرونده با حضور متهم، شکات و وکلای مدافع برگزار شد و تصمیم دادگاه متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
1
خدا لعنت کنه مجید آوش رو تمام زندگی مردم رو به باد فنا داد ماغیرا افسردگی چیزی نصیبمون نشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
0
0
خدا پدر و مادرش لعنت کنه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر