کد خبر: 1013548
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
استاندار در نشست هم‌اندیشی با معین‌های اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: عملکرد مثبت الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در مناطق مورد پوشش، بهترین تبلیغ برای این مدل است.

علیرضا رزم‌حسینی در جلسه نشست هم‌اندیشی معین‌های اقتصاد مقاومتی که در محل استانداری برگزار شد، ضمن اشاره به روزهای آغازین شروع مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در استان اظهار کرد: روزی که در سال 93 اجرای این مدل را در استان شروع کردیم بسیاری ما را از این اقدام ناامید می‌کردند اما این کار با توکل بر خدا، همت مردم و معین‌های اقتصاد مقاومتی جلو رفت.
وی معین‌های اقتصاد مقاومتی استان را در خط مقدم توسعه و رفع فقر و جهل دانست و خطاب به آنان افزود: این محرومیت‌زدایی یک کار اعتقادی است شما ان‌شاءالله باید علاوه بر باور به آن مستمرا در منطقه به عنوان متولی توسعه غیر دولتی حضور داشته باشید.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تفکر مسئولان و اقتصاددانان نیاز به یک تحول اساسی دارد، این سوال را مطرح کرد و گفت: چرا علی‌رغم آبادانی روستاها شاهد تخلیه آن‌ها هستیم؟ در جواب باید گفت چون سیاست‌های ما در توزیع عادلانه ثروت به درستی اجرا نشده است.
رزم‌حسینی مهم‌ترین وظیفه همه مسئولان را در حال حاضر اشتغال‌زایی برشمرد و ادامه داد: باید همانند دوران دفاع مقدس یکدل و یکصدا شده و مردم را در برابر فقر و جهل در کشور واکسینه کنیم.
وی به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرده و افزود: ایجاد کردن شغل حتی برای 10 نفر کار راحتی نیست و نباید آن را دست کم گرفت، معین‌های اقتصادی امروز این کارها را کرده‌اند.البته باید بدانیم اگر مردم صداقت و کار میدانی دیدند حتما به میدان خواهند آمد.
رزم‌حسینی به ترویج مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی اشاره کرد و متذکر شد: با برنامه‌ریزی و تلاش و نهایتا با عملکرد خود می‌توانیم این الگوی اقتصادی مقاومتی را فراگیر کنیم.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی نیز با اشاره به فرازی از دعای بیستم صحیفه سجادیه و ارتباط آن به توفیق خدمت به مردم گفت: در این فراز از خداوند توفیق انجام کارهای خیر خواسته می‌شود به عبارتی این همان توفیقی است که نصیب معین‌های اقتصادی شده است.
حجت‌الاسلام محمدحسین ایزدی وحدت و همگرایی را یکی از رموز موفقیت مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی دانست و ابراز کرد: این جلسات اقتصادی و تلاش‌هایی که در جهت تحقق توسعه اقتصادی انجام می‌شود، در راستای عمل به شعار سال است.
وی در ادامه بیان کرد: سبک سلیمانی این بود که مردم همه ملت واحدی هستند که باید رشد پیدا کنند لذا برای همین تشییع جنازه او موجب شگفتی دشمنان نظام شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار