کد خبر: 1013380
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
رئیس امور HSE و پدافندغیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی؛
رئیس امور HSE و پدافندغیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: اقدامات گسترده‌ای برای حفظ سلامت عمومی کارکنان این شرکت از ابتدای شیوع بیماری کرونا انجام شده که از آن جمله می‌توان به توزیع ۵۰ هزار ماسک بهداشتی اشاره کرد.

محمد ایمانی فر با اشاره به اهمیت نقش پیشگیری در شیوع کرونا گفت: کمیته سلامت شرکت گاز استان از بهمن سال گذشته و همزمان با اعلام رسمی همه‌گیری کووید19در کشور، تعداد 10 جلسه را با موضوعاتی همانند آموزش و فرهنگ سازی، اقدامات بهداشتی، تسهیل فرآیندهای کاری، اقدامات و پیگیری‌های درمانی و مسولیت‌ اجتماعی برگزار کرده است.

ایمانی تصریح کرد: در موضوع تهیه اقلام بهداشت شخصی به عنوانی یک عامل مهم برای حفظ سلامتی، تاکنون 50 هزار ماسک بهداشتی، هشت هزار ژل ضدعفونی، سه هزار بسته 100 عددی دستکش بهداشتی و 500 عدد محافظ صورت برای کلیه کارکنان اعم از رسمی و پیمانکار تهیه و توزیع شده است.

رئیس امور HSE و پدافندغیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: در همین مدت 120 لیتر وایتکس برای گندزدایی، 35 دستگاه اتومات ضدعفونی کننده و یکهزار لیتر الکل طبی 70 درصد در سطح ادارات مناطق 9 گانه مشهد و نواحی شهرستانها توزیع شد.

وی با بیان این مطلب که استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی به عنوان تنها راهکار جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در جهان عنوان شده است گفت: همکاران باید نسبت به استفاده خود و حتی اطرافیان از ماسک و شست و شوی روزانه دست ها با آب و صابون یا مواد ضدعفونی کننده حساسیت ویژه داشته‌ باشند.

این مقام مسئول اضافه کرد: تلاش کمیته سلامت شرکت گاز خراسان رضوی حفظ حداکثری سلامت کارکنان در سایه رعایت قوانین و مقرارت ابلاغی است و امیدواریم با همکاری و تعامل جمعی بزودی شاهد نابودی این بیماری منحوس باشیم. مطابق آخرین اعلام مراجع ذی صلاح از وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور، خراسان رضوی همچنان در لیست استان های قرمز قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار